חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, 17 בינואר 2014

שלגי הקילימנג'רו לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

שלגי הקילימנג'רו לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"שלגי הקילימנג'רו" היא דרמה צרפתית עטורת שבחים.

לאחר שמישל מאבד את מקום עבודתו, ילדיו וחבריו נרתמים כדאי לדאוג לכך שהוא ואשתו מרי קלייר, יצליחו להגשים את חלומם לראות את פסגתו המושלגת של הקילימנג'רו.

אך הגורל המתאכזר ותהפוכות החיים יזמנו להם אתגרים אחרים והם יגלו ביחד ולחוד פסגות חשובות לאין ערוך להעפיל אליהן.


"שלגי הקילימנג'רו" הוקרן לראשונה במסגרת תחרות מבט מסוים בפסטיבל קאן 2011. הקרנת הבכורה שלה הסתיימה במטח אדיר של מחיאות כפיים - מן הרמות שנשמעו באותה שנה בפסטיבל. הסרט גם היה מועמד לסזאר, האוסקר הצרפתי, בקטגוריית השחקנית.

"שלגי הקילימנג'רו" נקרא בשם שאנסון מפורסם בשם זהה של פסקל דאנל, ועלילתו שואבת השראה מפואמה של ויקטור הוגו שבה מוצגות התרחשויות דומות ובאה לידי ביטוי אותה רוח הומנית.

את "שלגי הקילימנג'רו" ביים רובר גדגיאן, מן הקולנוענים הוותיקים, הפורים והמהוללים בצרפת, שנוהג ליצור דרמות חברתיות מלאות חסד, למקם אותם בעירו מרסיי ולעשות זאת עם צוות שחקנים קבוע ובראשו בת זוגתו אריאן אסקריד וכן השחקן ז'אן-פייר דארוסן. את כל זה, הוא עושה גם כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר