חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שני, 2 בדצמבר 2013

שש פעמים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

שש פעמים - Six timesשש פעמים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"שש פעמים" מביא את סיפורה של גילי, נערה בת 17 המנסה להתברג בכל דרך אפשרית אל חבורה סגורה של בני נוער החיים בהרצליה פיתוח, זאת לאחר שעברה לבית ספרם.

הסרט, שנכתב בהשראת אירועים אמיתיים, מתאר כמה שבועות בחייהם של קבוצת מתבגרים בני 17 בהרצליה. אל החבורה הסגורה מתפרצת גילי, שהרגע עברה לבית הספר שלהם, ומנסה לתפוס את מקומה בכל דרך אפשרית. דרך גילי אנחנו מתוודעים אל המעמדות, הערכים ויחסי הכוחות שמרכיבים את חווית ההתבגרות בישראל 2013, המתועדת בריאליזם מטלטל וחסר רחמים.

הסרט הינו זוכה טקס פרסי אופיר לשנת 2013 בפרס השחקנית ראשית הטובה ביותר, כמו כן זכה בפסטיבל חיפה לשנת 2012 בפרס סרט הביכורים, פרס התסריט ופרס השחקנית הטובה ביותר.
בפסטיבל סן סבסטיאן של שנת 2012 זכה בפרס הראשון בקטגורית "מבט אחר".


באמצעות גילי אנו מתוודעים אל המעמדות, הערכים ויחסי הכוח שמרכיבים את חווית ההתבגרות העכשוית של צעירים בישראל ומתועדים בריאליזם מטלטל וחסר רחמים.

130 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. ווואאאטטט

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. איך רואים את הסרט???????

    השבמחק
  5. עיחיעחוטעט

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר