חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 23 במרץ 2013

פלאות לצפייה ישירה עם תרגום מבונה

פלאות לצפייה ישירה עם תרגום מבונה טריילר / (2013) Pla'ot
סרטו החדש של אבי נשר, "פלאות", ע"פ תסריט אותו כתבו יחד שאנן סטריט (סולן הדג הנחש) ואבי נשר, הוא שיתוף פעולה מסקרן בין שניים מהאומנים הבולטים כיום בישראל.שכונה ירושלמית, הנמצאת בקו התפר שבין העיר המזרחית והעיר המערבית, סוחפת לתוכה את ארנב (אורי חזקיה) - אומן גרפיטי וברמן ירושלמי, יעקב גיטיס - חוקר פרטי עם סוד אפל (אדיר מילר), הרב שמעיה כנפו - רב שידוע בזכות סגולותיו ויכולתו לצפות את העתיד, אלה - אשת עסקים יפיפייה (יובל שרף), ווקס - מלצרית חוזרת בתשובה (אפרת גוש). מערכת היחסים המתפתחת בין הדמויות המייצגות עולמות שונים ואמיתות שונות, נעה על קו התפר שבין אמונה ואומנות, כשבסופו של דבר, מהלכי העלילה ישנו לגמרי את מהלך חיי גיבוריה.הסרט מציג עולם ויזואלי מורכב ומרהיב הכולל בתוכו גם קטעי אנימציה עליו עבדו למעלה מ-25 מעצבים ואומני אנימציה במשך 14 חודשים.השירים שבסרט נכתבו ע"י חברי להקת ה"דג נחש" ושיר הנושא של הסרט "זמן להתעורר" יצא אל גלי האתר לפני כשבוע וזוכה להצלחה עצומה.

27 תגובות:

  1. רק תגובות. איך רואים בכלל??

    השבמחק
  2. אתם בני זונות או שמה ישקרנים תביאו את הסרט קיבינימט שרמוטות.

    השבמחק
  3. אל תעשו לייק אין פה שום סרט ואל תאמינו לאלה שכותבים מעולה , טוב וכל החרא הזה סתם חבורת גייז

    השבמחק
  4. לא עובד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  5. פיחסה. לחיצה על הלייק מגיעה לזמר כושל כלשהוא בשם דרור מנשרוב.

    דרור - עצוב ביותר, ובנוסף כבר עלית מגרוזיה, באמת עשה דף שיהיה נסבל

    לא יפה לעבוד על אנשים שרוצים לראות סרט

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר