חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

כחול הוא הצבע החם ביותר לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

כחול הוא הצבע החם ביותר לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"כחול הוא הצבע החם ביותר" הוא סרט דרמה מצרפת שזכה בפרס דקל הזהב, פסטיבל קאן לשנת 2013.
הזוכה הגדול של הפסטיבל היוקרתי בעולם הוא מסע מרגש, מטלטל, מלא עוצמה ויופי אל אותם רגעים של פעם ראשונה: התאהבות, אינטימיות, לב שבור והתמודדות עם לחץ חברתי. אדל (אדל אקסרקופולוס) היא תלמידת תיכון במגמת ספרות צרפתית, שבאופן מפתיע וממש לא מתוכנן מתאהבת באמה (ליה סיידו), סטודנטית לאמנות בעלת שיער כחול. ברגישות מעוררת השתאות הסרט מוביל את הצופה אל הרגעים האינטימיים ביותר בין שתיהן, המאושרים וגם הכואבים.

"כחול הוא הצבע החם ביותר" מספק חוויה קולנועית נדירה של אהבה, אושר וכאב. סרט חובה לכל מי שאוהבת ואוהב קולנוע. יצירת מופת שצריך לקחת בה נשימה עמוקה ולתת למסך הקולנוע לעטוף אותך בחום של זיכרונות נעורים. 

במאי הסרט, עבדלעטיף קאשיש זכה בפרס דקל הזהב בפסטיבל קאן 2013 על "כחול הוא הצבע החם ביותר". הוא זכה בפרס הסזאר פעמיים – הראשונה ב-2003 על "משחקים של אהבה ומזל", והשנייה ב-2007 על "הגרגר והדג".

32 תגובות:

  1. מתי הסרט יצא באתר לצפייה ישירה?

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר