חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שלישי, 14 בינואר 2014

מועדון הלקוחות של דאלאס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מועדון הלקוחות של דאלאס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה 

מבוסס על סיפור חייו האמיתי של רון וודרוף שבבדיקה שגרתית בבית החולים מתגלה כנשא נגיף ה- HIV והרופאים מודיעים לו שנותרו לו 30 יום לחיות. באותה שנה אישר הממשל האמריקני רק תרופה אחת לטיפול במחלה, ורון מחליט לחצות את הגבול למקסיקו שם קיים טיפול אלטרנטיבי מציל חיים. רון שחייו ניצלים תודות לטיפול האלטרנטיבי מחליט להתחיל להבריח את התרופה ובכך להילחם בקהילה הרפואית והמדעית האמריקנית ובשלטון החוק שנשלח לעצור את היבוא הלא חוקי, כולל הרופאה המודאגת שלו, ד"ר איב זאקס. על מנת להימנע מסנקציות ממשלתיות בגלל מכירת תרופות ותוספי מזון לא מאושרים, רון מקים "מועדון לקוחות", שבו נשאי HIV משלמים דמי מנוי תמורת גישה לאספקה חדשה. חוג החברים והלקוחות של רון הולך וגדל והוא מוצא את עצמו נלחם לחיים ולמוות כדי להציל חיים ולשפר את חיי החולים וכבודם. בשנים שאחרי האבחון, הזאב הבודד חי את החיים עד תום, כמו שלא חי אותם מעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר