חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, 29 במרץ 2013

בעקבות הנקמה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

בעקבות הנקמה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / Tomorrow You're Gone
צ'ארלי רנקין, אסיר משוחרר וטרי מחפש נקמה עבור חברו מכלא וויליאם "בודהה" שבפטיגרו. בדרכו הוא פוגש את פלורנס ג'יין, בחורה אשר ניחנת בחוכמת רחוב, יחד הם יוצאים למסע לקראת הגאולה המובטחת.

פלאנט טרור לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

פלאנט טרור לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / Planet Terror
סרטו של רוברט רודריגז, "פלאנט טרור" הוא סרט אחד מתוך שני סרטים שחוברו יחד לפרויקט הקולנועי Grindhouse, שכולו מחווה לסרטי הפעולה והאימה הזולים של שנות השבעים. התפרצות של מגפת זומבים וחבורת לוחמים המונהגת ע"י חשפנית עם תת מקלע במקום רגל.

הנוכלים בלום לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

הנוכלים בלום לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / The Brothers Bloom
האחים בלום הם הנוכלים הטובים בעולם. כעת, הם החליטו לעשות עבודה אחת אחרונה - לעשות ליורשת יפה ומשונה את ההרפתקאה של חייה עם סיכונים רומנ
טיים שלוקחים אותם מסביב לעולם.

גריז לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

גריז לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / Grease
ג'ון טרבולטה ביסס את מעמדו ככוכב בעל נוכחות קולנועית המוכשר ורב גוני ביותר של העשור האחרון, בגירסה הקולנועית של המחזמר המצליח - גריז. הזמרת אוליביה ניוטון ג'ון בהופעתה הראשונה בקולנוע האמריקני, מגלמת את סנדי, נערתו הנאיבית והאהובה של טרבולטה.שאר צוות השחקנים מורכב מרשימה ארוכה של כל "המי ומי" המשתתפים במחזמר הקלאסי על שנות ה- 50 המדהימים

פסיפס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

פסיפס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / Mosaic
פריצה ורצח במוזיאון בניו יורק סיטי אשר נמצא תחת חקירתו של סוכן האינטרפול נתן נלסון. כאשר הוא מוצא חפץ עתיק בזירת הפשע, הוא לוקח אותו הביתה לביצוע בדיקות נוספות. שילוב מוזר של סופת ברקים, זיקית כחיית מחמד ואבן "רונה" אשר נותנת לבתו, מגי כוחות מיסטיים אשר נותנים לה יכולת לעצב את עצמה לחקות אנשים וחיות אחרות. כעת מגי עם כוחותיה העוצמתיים חייבת לפתור את מקרה חטיפתו המסתורית של אביה ובדרך לגלות את הסודות המסתוריים של הגזע העתיק הנשכח של אנשים.

הקונדור לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

הקונדור לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / The Condor
טוני ולדז (מדובב ע"י ווילמר ולדרמה) נשר מלימודי המכללה, והפנה גבו לעסק הרובוטיקה של משפחתו בכדי להפוך לסקייטר אלוף. אך כשהוריו נרצחים ורגליו של טוני נשברות תוך כדי הכאה אכזרית, הוא משתמש בטכנולוגית הננו-בוט הניסיונית של אביו על מנת שוב לצעוד. כעת, ידוע בתור הסקייטר העל-אנושי, ה-"קונדור", טוני יוצא להילחם בפשע. מהו הרכיב החסר בנוסחת התחדשות הדנ"א של הוריו? מדוע אויביהם, שותף ואלטק יוצר גזע של רוצחים מטורפי אדרנלין? ומיהו נבל העל המושחת שנשבע להשמיד את קונדור?
 

בלאגן בחווה-מדובב לעברית- לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

בלאגן בחווה-מדובב לעברית- לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / Barnyard
כשבן כבר לא מסוגל להנהיג, אוטיס מנסה לשמור על הסדר אך תפקיד המנהיג לא מתלבש עליו בטבעיות. בלי בן שישמור על הסדר הטוב, מהומה רבתי פורצת ולא עובר זמן רב עד שהחוואי מתחיל להבין את סודן של החיות... והזאבים הזוממים מתחילים לחשוב שהנה החווה עומדת מוכנה לטרף.

רישיון לגנוב לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

רישיון לגנוב לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / After the Sunset
אחרי שביים את סרטי "שעת שיא" ואת "דרקון אדום" ופרש מצילומי "סופרמן", במאי סרטי הפעולה ברט ראטנר משתף פעולה עם ג'יימס בונד בדימוס, פירס ברוסנן, לצילומי סרט עוקץ אקזוטי. גנב מבריק פורש מחיי הפשע לאחר שביצע תרגיל עוקץ ששילשל לתוך כיסו מיליוני דולרים. הוא מתמקם באי אקזוטי עם בת זוגתו היפה והשנים חולפות בשקט. יום אחד מופיע בפתח ביתו אויבו הותיק משכבר הימים, סוכן FBI ממורמר שלא מתכוון להרפות מהגנב לשעבר. הופעתה של ספינת תיירים יוקרתית המציגה במוזיאון שלה את היהלום הגדול והיקר ביותר בתולדות ההיסטוריה מדליקה נורה אדומה גם אצל הגנב, הסוכן וגם אצל החברה. מי ישיג ראשון את היהלום?

הקרודים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

הקרודים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / The Croods
"הקרודים" הוא קומדית הרפתקאות פרה-היסטורית שעוקבת אחרי עולמה של המשפחה הראשונה כשהם יוצאים למסע של פעם בחיים, כשהמערה שתמיד הגנה עליהם מפני סכנה נהרסת. הקרודים, יוצאים בפעם הראשונה אל מעבר לגבולות המערה. הם מטיילים לאורך נוף מרהיב עין, ומגלים עולם חדש נהדר מלא ביצורים מופלאים- ונקודת המבט שלהם משתנה לעד. גארג' קרוד (ניקולס קייג') יוצא עם משפחתו למצוא בית חדש ובטוח לאחר שהמערה שלו נהרסה. הוא אמנם מיושן בדרכו, אבל נחוש למצוא מערה בטוחה ויפה, לפחות כמו זאת בה הוא היה רגיל לגור. במהלך המסע, הקרודים פוגשים בגיא (ריאן רנולדס), נווד צעיר המלווה בעצלן המחמד שלו, שמצטרף אליהם למסע. בניגוד לקרודים, גיא שומר על אופטימיות מפתיעה ובוחר להאמין שמעבר למה שהם מכירים שוכן עולם חדש ומפתיע. עולם שכולו טוב יותר. מהר מאוד ילדי המשפחה, ואפ הצעירה (אמה סטון) בפרט, נשבים בקסמיו ורוחו הרעננה של גיא ומתעקשים להוכיח את אביהם השמרן על טעותו. "הקרודים" הוא סרט נוסף מבית היוצר של אולפני "דרים וורקס", אותם אולפנים שאחראים לסרטים מוצלחים כמו "שרק", "כוורת בסרט", "קונג פו פנדה", "מדגסקר" ועוד סרטים רבים.

גירוש שדים בקונטיקט 2: רוחות ג'ורג'יה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

גירוש שדים בקונטיקט 2: רוחות ג'ורג'יה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / The Haunting In Connecticut 2: Ghosts Of Georgia
גירוש שדים בקונטיקט 2: רוחות ג'ורג'יה" הוא סרט המשך ל"גירוש שדים בקונטיקט" משנת 2009. הסרט עוקב אחר משפחה צעירה אשר העוברת לגור בבית עתיק בג'ורג'יה, אך עם הזמן הם מגלים שהם לא נמצאים לבדם. אנדי (צ'אד מייקל מורי – "בית השעווה"), אישתו ליסה (אביגיל סנסר – "הגלישה הגדולה במאווריקס") ובתם הקטנה היידי עוברים לגור בבית עתיק שרכשו זה עתה בעיר ג'ורג'יה, אבל מהר מאוד המשפחה מגלה שהם לא נמצאים לבד. בקרוב המשפחה תפגוש ישות אפלה שתיקח איתה את אחד מבני המשפחה.

50 גוונים של אפור הסרט טיזר לצפייה ישירה

50 גוונים של אפור הסרט – טיזר לצפייה ישירה
קבלו בהצגת בכורה טיזר מהסרט "חמישים גוונים של אפור" שמבוסס על הספר.
ניסיתם לדמיין איך נראה "כריסטיאן גריי" במציאות ? ועד כמה יפה "אנסטסיה סטיל" במציאות ? הטיזר נותן לדמיון לעבוד פחות קשה.

ג'ק ריצ'ר לצפייה ישירה עם תרגום מבונה

ג'ק ריצ'ר לצפייה ישירה עם תרגום מבונה טריילר / (2012) Jack Reacher 
חוקר ממחלקת הרצח שקוע עמוק בתיק שבו מעורב צלף צבאי מיומן שירה בחמישה קורבנות אקראיים. מבוסס על סדרת ספרי הפשע של לי צ'יילד.שחקנים: טום קרוז, Rosamund Pike, ריצ'ארד ג'נקינס, דיוויד אוילאו, Werner Herzog, ג'אי קורטני, Vladimir Sizov, ג'וזף סיקורה, Michael Raymond-James, אלקסיה פאסט, Josh Helman, רוברט דובאל, James Martin Kelly, Dylan Kussman,

וושינגטון על הכוונת לצפייה ישירה עם תרגום מבונה

וושינגטון על הכוונת לצפייה ישירה עם תרגום מבונה טריילר / (2013) White House Down
בסרט וושינגטון על הכוונת' איש המשטרה ג'ון קייל (טאטום) לא מקבל את עבודת חלומותיו בשירות החשאי: להגן על הנשיא ג'יימס סוייר (פוקס). הוא לא רוצה לאכזב את ביתו הקטנה עם החדשות הרעות ולוקח אותה לסיור בבית הלבן. במהלך הסיור קבוצה של כוח צבאי חמוש משתלטת על המבנה. עכשיו, כשממשלת האומה נכנסת לכאוס והזמן אוזל, קייל צריך להציל את הנשיא, את ביתו ואת המדינה.בימוי: רונלד אמריך, בהשתתפות: צ'אנינג טאטום, ג'יימי פוקס, מגי ג'ילנהול ועוד.

יום שבת, 23 במרץ 2013

פלאות לצפייה ישירה עם תרגום מבונה

פלאות לצפייה ישירה עם תרגום מבונה טריילר / (2013) Pla'ot
סרטו החדש של אבי נשר, "פלאות", ע"פ תסריט אותו כתבו יחד שאנן סטריט (סולן הדג הנחש) ואבי נשר, הוא שיתוף פעולה מסקרן בין שניים מהאומנים הבולטים כיום בישראל.שכונה ירושלמית, הנמצאת בקו התפר שבין העיר המזרחית והעיר המערבית, סוחפת לתוכה את ארנב (אורי חזקיה) - אומן גרפיטי וברמן ירושלמי, יעקב גיטיס - חוקר פרטי עם סוד אפל (אדיר מילר), הרב שמעיה כנפו - רב שידוע בזכות סגולותיו ויכולתו לצפות את העתיד, אלה - אשת עסקים יפיפייה (יובל שרף), ווקס - מלצרית חוזרת בתשובה (אפרת גוש). מערכת היחסים המתפתחת בין הדמויות המייצגות עולמות שונים ואמיתות שונות, נעה על קו התפר שבין אמונה ואומנות, כשבסופו של דבר, מהלכי העלילה ישנו לגמרי את מהלך חיי גיבוריה.הסרט מציג עולם ויזואלי מורכב ומרהיב הכולל בתוכו גם קטעי אנימציה עליו עבדו למעלה מ-25 מעצבים ואומני אנימציה במשך 14 חודשים.השירים שבסרט נכתבו ע"י חברי להקת ה"דג נחש" ושיר הנושא של הסרט "זמן להתעורר" יצא אל גלי האתר לפני כשבוע וזוכה להצלחה עצומה.

ג'י איי ג'ו: סוגרים חשבון לצפייה ישירה עם תרגום מבונה

GI Joe 2 Retaliation - תמונה / פוסטר הסרט ג'י איי ג'ו: סוגרים חשבון ג'י איי ג'ו: סוגרים חשבון לצפייה ישירה עם תרגום מבונה טריילר / (2013) G.I. Joe: Retaliation
כאשר מרגל "קוברה" זרטאן מחסל את אנשי צוות "ג'י איי ג'ו" אחד אחר השני, אלה חייבים להתאחד יחד לתקיפה נגדו.שחקנים: ברוס וויליס  דוויין ג'ונסון  צ'נינג טאטום  ריי פארק

מת לצעוק 5 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מת לצעוק 5 כרזה מת לצעוק 5 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה טריילר / (2013) Scary Movie 5
הסרט עוקב אחר שלושה רקדניות, אחת מקצוענית והשתיים האחרות כוכבות עולות, הן חברות טובים הנאבקות על תפקיד ראשי בהפקה גדולה תחת במאי שחצן, לא ידידותי ומכור לסקס.

דלהי ספארי מדובב לעברית לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

Delhi Safari - תמונה / פוסטר הסרט דלהי ספארי (מדובב) דלהי ספארי מדובב לעברית לצפייה ישירה עם תרגום מובנה טריילר / (2013) Delhi Safari
הסרט מספר את סיפור מסעם של ברדלס ואמו, קוף, דוב ותוכי כאשר הם מגלים שהיער שבו הם חיו עומד לפני הריסה בגלל התערבות של בני אדם. חמש החיות מגיעות לפרלמנט בלדהי ומעלות לדיון שאלה – מדוע האדם הפך לחיה המסוכנת מכולן? האם האדם מבין שכאשר הוא יחריב את היערות ואת החיות גורלו יהיה זהה לשלהם?

יצאת כריש 2 מדובב לעברית לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

יצאת כריש 2 כרזה יצאת כריש 2 מדובב לעברית לצפייה ישירה עם תרגום מובנה טריילר / The Reef 2: High Tide
התאמן בכישורים של הכוח ימי, פיי הדג, יכול להילחם בכריש, להטביע דיונון או למעוך את כל טורף אקראי שאי פעם יאיים או מאיים על חבריו ושכניו בשונית. למרבה הצער, להיות הגיבור היחיד בשונית יכול לתת את אותותיו, במיוחד כאשר קבוצת כרישים מצהירה שסופה של השונית קרב ובא....

הקריאה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

הקריאה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה טריילר / (2013) The Call
כשג'ורדן טאנר, מרכזנית במוקד המשטרה מקבלת שיחת חירום מנערה שנחטפה, היא מיד מבינה שהיא צריכה לעשות הכל כדי להצילה ולהתעמת עם הרוצח מעברה. עם האלי בארי.

טראנס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

טראנס כרזה טראנס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה טריילר / (2013) Trance
מנהיג הכנופייה פרנק (וינסנט קאסל) מחליט לשתף פעולה עם סיימון (ג'יימס מקאבוי), אדם אשר עובד בבית מכירות פומביות. סיימון הוא המוח המתכנן מאחורי השוד שנעשה בקפידה עם הכנופייה. אבל לאחר שסיימון נפצע בראשו, הוא מתעורר בבית החולים ומגלה כי הוא לא זוכר דבר מהלילה של השוד. סיימון הוא היחידי שיודע את מיקומו של הציור, ולכן פרנק שוכר מהפנטת (רוסאריו דוסון) כדי להשיב את זיכרונו שיוביל אותם למציאת הציור היקר ששדדו.סרטו החדש של דני בויל (127 שעות, נער החידות ממומביי)

מגורה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מגורה לצפייה ישירה טריילר / Aroused
מגורה הוא סרט דוקומנטרי החושף את עולם הפורנו, עולם הפונו נחשף במערומיו דרך עיניי 16 כוכובות הפורנו המובילות בעולם, בסרט כוכבות הפורנו חושפות לא רק את גופן אלא את כל הסודות והתככים בעולם הפורנו

ג'ק צייד הענקים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

ג'ק צייד הענקים כרזה ג'ק צייד הענקים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה טריילר / Jack The Giant Slayer
"ג'ק צייד הענקים" מספר על מלחמה עתיקה המוצתת מחדש לאחר שאיכר צעיר פותח בטעות שער בין העולם שלנו לעולמם של הענקים. כאשר יש להם גישה לפני הארץ לראשונה מזה שנים הענקים רוצים להחזיר לעצמם את לאדמה שעליה הם שלטו בעבר. ג'ק מוכרח להצטרף לקרב של חיו כדי לעצור אותם. הוא נלחם עבור הממלכה, האנשים ואהבתו לנסיכה שנסחפה לתוך עולמם של הענקים.שחקנים: דאנקן ג'.ס. מאייס, יואן מקגרגור, סטנלי טוצ'י, ראלף בראון, ניקולס הולט, איאן מקשיין

ספרינג ברייקרס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

 ספרינג ברייקרס כרזהספרינג ברייקרס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה טריילר / (2013) Spring Breakers
הסרט "ספרינג ברייקרס" מספרת על ארבע נערות קולג' ששודדות מסעדה ובעזרת הכסף הן מממנות את חופשת האביב שלהן, אך להפתעתן הרבה זה לא קורה כמתוכנן, עם הגעתם למקום החופשה השוטרים עוצרים אותן והן נכנסות לכלא. כאשר סוחר הסמים (ג'יימס פרנקו) משחרר את הנערות ובתמורה הוא דורש מהן כמה "טובות", ומכאן הדברים יוצאים מכלל שליטה.שחקנים: ג'יימס פרנקו, ונסה הדג'נס, רייצ'ל קורין, סלינה גומז, אשלי בנסון, הת'ר מוריס, קוורטני פאיג' קרמר

לדפוק התמחות לצפייה ישירה עם תרגום מבונה

לדפוק התמחות כרזה לדפוק התמחות לצפייה ישירה עם תרגום מבונה טריילר / (2013) The Internship
בסרט 'לדפוק התמחות' מככבים אוון ווילסון ווינס ווהן כאנשי מכירות שהקריירות שלהם טורפדו ע"י העולם הדיגיטלי. הם מנסים להוכיח שלא פג תוקפם, ומנסים להגדיל את סיכוייהם ע"י כך שהם נכנסים להתמחות נחשקת בגוגל, ביחד עם גדוד של סטודנטים מבריקים. אבל להצליח להיכנס לאוטופיה הזו זה רק חלק מהקרב. עכשיו הם חייבים להתחרות מול קבוצת גאוני היי-טק שהיא האליטה של האומה, כדי להוכיח שיש בהם צורך.

יומני הערפד עונה 4 פרק 17 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

יומני הערפד עונה 4 פרק 17 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) The Vampire Diaries
הסדרה מבוססת על סדרת הספרים בעלת אותו השם. הסדרה עוקבת אחר אליינה גילברט, נערה צעירה יפה וחכמה. הוריה של אליינה נהרגו בתאונת דרכים דבר שמשאיר אותה ואת אחיה הצעיר, יתומים. כאשר מתחילה שנת הלימודים, מגיע בחור חדש לעיירה, סטפן סאלוואטור. אליינה וסטפן מיד נמשכים זה לזה. מה שאליינה לא יודעת הוא שסטפן הוא ערפד בן מאות שנה שמנסה לחיות כמו בן אדם רגיל. אחיו של סטפן, דיימון, מפריע לו לחיות באורח חיים שליו ושקט. בין האחים סאלוואטור יש מלחמה עזה על נשמתה של אליינה ועל נשמותיהן של כל אנשי העיירה מיסטיק פולס שבוורג'יניה.

על טבעי עונה 8 פרק 17 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

על טבעי עונה 8 פרק 17 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Supernatural
במרכז עלילתה עומדים שני נערים שמחפשים את אביהם, ותוך כדי כך גם נאבקים בכל מיני שדים, מפלצות, רוחות רפאים, ושאר יצורים חביבים שנוהגים בדרך כלל לפקוד בהמוניהם את יצירותיהם של סטיבן קינג ווס קרייבן. חיפוש הבנים אחר אביהם היא עלילת המעטפת של הסדרה, כשבכל פרק הם מגיעים למקומות עליהם קראו בעיתונים עקב תופעות משונות שקרו בהם, כדי לחפש שם את שאיבדו, ולהלחם ברוע שגרם לאותן תופעות. שתי דוגמאות לטיפוסים השטניים בהם נאלצים השניים להלחם הן: רוח רפאים נשית שרוצחת גברים שבגדו, ושד אינדיאני טורפני שמעלים בני אדם ביערות. חוץ מזה, הסדרה מלאה גם בסמלים מיסטיים כדוגמת הכוכב המחומש הידוע, ומתכתבת עם אמונות טפלות רווחות, דוגמת אגדת המפלצת מאגם לוך נס.

סברי מרנן עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

סברי מרנן עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2013) Sabri Maranan
סיפורה של המשפחה הישראלית המוכרת: יש את "הצד שלו" ויש את "הצד שלה", והמושג "אמא פולניה" ו-"הכבוד המרוקאי" הם מושגים שכבר מזמן לא קשורים לעדה זו או אחרת, אלו סימפטומים... כאשר החוט המקשר בין כולנו הוא הקידוש וארוחות סוף השבוע. כפי שנאמר בקזבלן פרק י"ג פסוק ז'- "כולנו יהודים".

סברי מרנן עונה 2 פרק 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

סברי מרנן עונה 2 פרק 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2013) Sabri Maranan
סיפורה של המשפחה הישראלית המוכרת: יש את "הצד שלו" ויש את "הצד שלה", והמושג "אמא פולניה" ו-"הכבוד המרוקאי" הם מושגים שכבר מזמן לא קשורים לעדה זו או אחרת, אלו סימפטומים... כאשר החוט המקשר בין כולנו הוא הקידוש וארוחות סוף השבוע. כפי שנאמר בקזבלן פרק י"ג פסוק ז'- "כולנו יהודים".

החץ הירוק עונה 1 פרק 17 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

החץ הירוק עונה 1 פרק 17 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Arrow S01E17
לאחר טביעה קטלנית של ספינה, איש התענוגות המליונר אוליבר קווין נעלם ונחשב כמת. לאחר חמש שנים אוליבר יוצא ממחבואו באי בודד באוקיינוס השקט שחי בו עד לרגע זה. כשהוא חוזר הביתה לסטארלינג סיטי, אמו, אחותו וחברו הטוב הרגישו שהוא השתנה. בזמן שאוליבר מסתיר את האמת על האדם שאליו הפך, הוא מאוד רוצה לכפר על מעשים שנקט כשהיה ילד. הוא רוצה בעיקר להתפייס עם חברתו לשעבר, לורל לאנס. כשאוליבר מתחבר שוב אל הקרובים אליו, הוא בחשאות מקים את קבוצת "החץ הירוק" - משמר אזרחי המתקן את טעויות משפחתו ובנוסף נלחם בתחלואי החברה ומנסה להחזיר את סטארלינג סיטי לקדמותה. ביומו הרגיל אוליבר משחק כרודף עשיר, חסר דאגות ורשלן אשר מוקף בנהגו ושומר הראש שלו, ג'ון דיגל - אשר מסתיר את זהותו הסודית, ולאחר מכן חוזר אל חסות האפלה בזהירות. אך עם זאת, אביה של לורל, הבלש קוונטין לאנס, נחוש בדעתו לעצור את פעילות המשמר האזרחי בעירו.

מטען הכאב לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מטען הכאב לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2008) The Hurt Locker
תיאור עז של חיילי עילית בעלי אחד התפקידים המסוכנים בעולם, פירוק פצצות בלהט הקרב! כאשר סמל חדש בשם ג 'יימס, משתלט על צוות חבלנים מאומן מאוד באמצע קרב אלים, הוא מפתיע את שני פקודיו כשבפזיזות הוא שולח אותם למשחק קטלני של לחימה בשטח בנוי. ג'יימס מתייחס למוות באדישות, ופקודיו נאבקים להחזיר את השפיות למפקדם החדש והמטורף. בעיר משתולל כאוס ואופיו האמיתי של ג'יימס ייחשף בצורה שתשנה כל אחד לתמיד. הסרט זכה בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר של שנת 2010.

יום שני, 18 במרץ 2013

מטרה: הבית הלבן טריילר לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מטרה: הבית הלבן טריילר לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2013) Olympus Has Fallen
"המטרה: הבית הלבן" הוא סרט פעולה קצבי בכיכובם של ג'רארד באטלר, מורגן פרימן ואהרון אקהרט. קבוצת טרוריסטים מצליחה להשתלט על הבית הלבן. הם מתבצרים בתוכו ולוקחים את עובדיו כבני ערובה. הנשיא (אהרון אקרט) נמצא באותה העת בתוך הבית הלבן, ומיותר לציין שהוא מהווה את המטרה העיקרית של המחבלים. הקשר היחיד של שירותי הבטחון אל תוך הבית הלבן הוא דרך מייק בנניג (ג'רארד באטלר), עובד בטחון לשעבר שלא מזמן איבד את משרתו ונשלח בבושת פנים הביתה. מייק הוא היחיד שמכיר בעל פה את הסדרי האבטחה של המקום, כל פינה וסדק בבית ולמרבה המזל הוא נמצא שם בדיוק בזמן החטיפה. למרות שהוא פוטר מתפקידו ונשלל מהסיווג הבטחוני שלו, הוא הקשר היחיד לכוחות הבטחון שמתבצרים מבחוץ ומסתמכים על כל מילה שלו. השאלה הגדולה היא, האם ניתן לסמוך על עובד בטחון שבדיוק איבד ברגע את הקריירה עליה עבד כל חייו.

גריק עונה 2 פרק 22 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

גריק עונה 2 פרק 22 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2008) Greek 
תוכנית זו מספרת על בחורה פופולארית מאוד ואחיה האנטי פופלארי בלשון המעטה, המתמודדים עם החיים באגודת סטודנטים בקולג'. הסדרה מתמקדת בחבורה של סטודנטים בתוך ומחוץ לאגודות הסטודנטים. אנחנו נצפה בדמויות תוך שהם מתמודדות בתוך הסבך הבוגדני, בנסיון למצוא את מקומם באוניברסיטה או באחד מבתי האחווה השונים. ביימה את הפיילוט הבמאי של "10 דברים שאני שונאת בך" ו"קייל המסתורי", גיל ג'אנגר. ויוצר הסדרה הוא שון סמית' שגם יצר את "סאמרלנד" ו-"אש פראית".

הבחורה החדשה עונה 2 פרק 15 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

הבחורה החדשה עונה 2 פרק 15 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) New Girl
ג'סיקה דיי (זואי דשאנל, "500 ימים של סאמר"), צעירה מהממת ביופיה בשנות ה-20 לחייה שלאחר משבר אישי קשה עוברת להתגורר בדירת שותפים עם שלושה בחורים צעירים: ניק המחושב והשקול, קואוץ' המאמן השרירן והקשוח ושמידט הפלרטטן. קבוצת הבחורים יחד עם חברתה הטובה של ג'סיקה, סיס, ינסו ללמדה אודות החיים, אהבה ובעיקר על עצמה בעוד שהם מנסים ללמוד את הדברים בעצמם.

בית ספר למוסיקה עונה 2 פרק 12 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

בית ספר למוסיקה עונה 2 פרק 12 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2013) Beyt Sefer Lemusika 
התכנית "בית ספר למוסיקה", מבית היוצר של "כוכב נולד", מאתרת ומתעדת ילדים בעלי כישרון שחולמים להיות זמרים, ומעניקה להם את ההזדמנות שמגיעה להם. את תפקיד המורים ימלאו ארבעה שכבר הוכיחו הצלחה לא מבוטלת בתחום המוסיקה: יהורם גאון, מתי כספי, קרן פלס ומשה פרץ.

90210 עונה 5 פרק 6 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

90210 עונה 5 פרק 6 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) 90210
הסדרה החדשה ואולי הכי מדוברת במהלך הקיץ הנוכחי שהיא בעצם ספין אופ לסדרה הישנה בברלי הילס 90210 ששודרה לאורך 10 שנים. במרכז הסדרה, משפחה שעוברת לגור בברלי הילס. הבת אנני ואחיה המאומץ דיקסון יחד עם הוריהם והסבתא וכל הילדים החדשים בבית הספר. וכדי שיותר אנשים ידברו על זה ואולי אפילו יצפו בזה הוסיפו לנו לרשימה גם את הדמויות הנשיות מהסדרה ההמקורית. שחקנים: כמו לכל סדרת נעורים, יש לנו פה רשימה של יפים ויפות אנונימיים ומוכרים. הסידרה תכלול גם הופעות של הקאסט המקורי בדמות שאנון דוהרטי, ג'ני גארט שיחזרו להופעות אורח. האם זה באמת יצליח?

גרים עונה 2 פרק 12 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

גרים עונה 2 פרק 12 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Grimm
זוכרים את האגדות שההורים שלנו היו מקריאים לנו לפני השינה, כשהיינו ילדים? ובכן, לא הכל הם סיפרו לנו... במרכז הסדרה המבוססת על סיפורי האחים גרים נמצא הבלש ניק בורקהרדט (דיוויד ג'יאנטולי) המתקבל לעבודה במחלק רצח בפורטלנד, אורגון. זמן קצר לאחר מכן הוא מתחיל לראות דברים שהוא לא ממש מצליח להסביר. אשה יפהפייה הופכת לשד מאיים, אדם מן היישוב שהופך לטרול מפלצתי ואחרים, שבלילות מבצעים את זממם בתושבי המקום.

ניקיטה עונה 3 פרק 14 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

ניקיטה עונה 3 פרק 14 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Nikita
סדרה זו מבוססת על הסרט הצרפתי מ1990 "ניקיטה" , ועל הסדרה מ1997 "הגברת ניקיטה". הסיפור מתרכז במחלקה סודית פיקציונלית של הCIA, הידועה כ"דיוייז'ן", אשר מאמן רוצחים צעירים. המחלקה בד"כ בוחרת צעירים עם עבר בעייתי, בד"כ בכלא, ובד"כ מאלה שאמורים לצאת להורג. אחרי שהמחלקה זיהתה מועמדים מבטיחים, הם מזייפים להם את המוות, ומציעים להם חיים חדשים. המגוייסים החדשים צריכים ללמוד להפסיק את הרגשות שלהם כדי להפוך לרוצחים מיומנים.

מגע עונה 2 פרק 5 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מגע עונה 2 פרק 5 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Touch
הסידרה מתרכזת באב שמגלה כי בנו האילם והאוטיסט יכול לחזות אירועים אשר עתידים לקרות.

אחרינו המבול ? עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

אחרינו המבול ? עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2013) Ahareno Hamabol
סדרת תעודה חדשה ופורצת דרך העוסקת בעשר הבעיות הקריטיות של הסביבה. יוצרי הסדרה, רותם אברוצקי וחגית גרובלס, בוחנים את מערכת היחסים הסבוכה בין בני האדם החיים בחברת המונים עירונית מודרנית לבין סביבת חיינו על כדור הארץ.

המשלח: הסדרה עונה 1 פרק 7 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

המשלח: הסדרה עונה 1 פרק 7 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Transporter: The Series
המשך הרפקאותיו של פרנק מרטין, מעביר סחורות ו"משלח" מקצוען, אשף נהיגה שמעביר כל דבר לכל מקום בלי שאלות ובמחיר הוגן, והוא גם חי ע"פ שלושה חוקים, בלתי ניתנים להפרה.

ספרטקוס עונה 3 פרק 7 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

ספרטקוס עונה 3 פרק 7 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2013) Spartacus
גאיוס קלאדיוס גלאבר מת. חודשים רבים עברו מאז תבוסתו וצבאו המורד, בראשותו של ספרטקוס והגנרלים שלו קריקוס, גאניקוס ואגרון, ממשיכים לצבור נצחונות על רומא. עם מספר המורדים הגדלים לאלפי עבדים משוחררים, הם הפכו לכוח שהחל לקרוא תיגר אפילו על הצבאות האדירים של רומא. ספרטקוס נחוש יותר מתמיד להפיל את הרפובליקה הרומית. בעקבות מותו של אשור, ניביה וקריקוס, נלחם כאחד עם כוח ונחישות. גאנינקוס תמיד מבקש לאמץ את החיים במלואם , חולק את מיטתו עם סקסה היפה והמסוכנת. יחד , המורדים עוסקים בהתכתשות מדממת מאחד לאחר ומתכוננת לבלתי נמנע, מלחמת חורמה מלחאה עם רומא. הסנאט הרומי פונה לאזרחיה העשירים, מרקוס קראסוס לסיוע. פוליטקאי חזק ואסטרטגי שמכבד את היריב שלו ומסרב לעשות את אותם הטעויות של גלאבר וקודמיו. עם צעיר ותחרותי יוליוס קיסר כבעל ברית, קראסוס החליט לרסק את ספרטקוס והמרד שלו. מסקנת האפוס של מסע אגדי, ספרטקוס: מלחמת הארורים תהיה לשחרר קרב דומה לשום דבר שאי פעם נראה בעבר.

האנטומיה של גריי עונה 9 פרק 17 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

האנטומיה של גריי עונה 9 פרק 17 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Greys Anatomy 
תכירו את מרדית' (אלן פומפאו) מתמחה סטז'רית שנה ראשונה בתחום הכירורגיה בבית החולים שבסיאטל, אתמול היא וחבריה היו סטודנטים חברתה כריסטינה יאנג, איזי סטיבנס, ג'ורג' אומא'לי ואלכס קרב. היום הם רופאים בעולם שיכול להביא משמעות אדירה למשפט "חיים או מוות", כולם מנסים לשלב את חייהם הפרטיים לבין חייהם המקצועים-רופאים. חמשת המתמחים נאבקים ליצור חיים לעצמם בעולם תובעני, מתחרה, מתיש. השאיפה של מרדית' עומדת במבחן עקב סודות: אימה, מנתחת בעל שם עולמי, נאבקת במחלה קשה וביינתיים היא קושרת רומן בלתי אפשרי עם המנתח דר שפרד (פטריק דמפסי) שובר הלבבות. אבל הכל משתבש...

האמריקאים עונה 1 פרק 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

האמריקאים עונה 1 פרק 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2013) The Americans 
סדרת ריגול העוסקת בנישואים המורכבים של זוג מרגלי קג"ב , המתחזים לאמריקאים בפרברי וושינגטון , זמן קצר לאחר בחירתו של רונלד רייגן כנשיא ה-40 שאל ארה"ב. פיליפ ( מתיו רייס - "אחים ואחיות") ואליזבת ("פליסטי") גנינגס התחתנו כחלק ממשימה. השניים מתקשים לשמור על אורח חיים "נורמלי" בעקבות ההסלמה של המלחמה הקרה, הצורך בלשמור קשר עם שאר המרגלים הרוסיים, הרצון העז של פיליפ להיות בחיים אמריקאים רגילים, ובנוסך שכן חדש עובר להתגורר לידם, - סטן (נוח אמריך - צווארון לבן) מFBI שתפקידו לעקוב אחר סוכנים זרים על אדמת ארה"ב, כולל מרגלים רוסים המתחזים לאמריקאים.

כלוב הזהב עונה 1 פרק 11 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

כלוב הזהב עונה 1 פרק 11 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2013) Kluv Hazahav 
אבי קושניר חוזר למסך במשחק טלוויזיוני חדש וזוגי, בו אחד מבני הזוג עונה על שאלות טריוויה. עם כל תשובה נכונה, נפתח חדר ענק ובו פרסים רבים, לזמן מוגבל. על בן הזוג השני לאסוף כמה שיותר פרסים מבלי להינעל בפנים. אז איך המשחק עובד? במשחק השחקנים נהנים מגן עדן אינסופי של פרסים נוצצים ומפתים, אך הם מוגבלים בזמן בו הם יכולים לשהות בתוכו. אחד מבני הזוג עונה על שאלות טריוויה, והשני אוסף את הפרסים. בפני השחקן עומדות דילמות רבות. האם להתחשב בבקשות האחר? האם לפעול לפי החלטותי בלבד? האם להתמקד בפרס יקר אחד או לאסוף כמה פרסים קטנים יותר? האם ללכת ";עד הקצה"; מבחינת הזמן וכך להרוויח יותר, או ללכת ";על בטוח"; ולקוות לטוב.

13: הסדרה עונה 1 פרק 13 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

13: הסדרה עונה 1 פרק 13 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2011) XIII: The Series
קונספירציה זהו סיפור על אדם היוצא במסע לגלות את האמת לגבי זהותו. השם שניתן לו הינה ספרה רומית המקועקעת על צווארו. Xlll הוא פעיל לשעבר שאינו זוכר את עברו. נרדף על ידי ארגון מחתרתי אנטי-ממשלתי XIII צד אחר רמזים שיובילו אותו למי שהוא, והסוד שהוא נושא עימו הופך אותו לאדם חשוב -- וגם מסוכן. כדי להשיג מידע, XIII המאומן מקבל על עצמו משימה מאנשים שאינו מכיר/זוכר, כולל הנשיא שרידן, בוגד בפוטנציה. העניין מסתבך, XIII נקרע בין שתי נשים. סאם חברה ובת ברית וג'ונס המסתורית, פעילה בשירות החשאי יחד עם XIII. קונספירציה, סודות ומיסתורין: עולמו של XIII הינו עולם מסוכן.

תעתוע עונה 1 פרק 3 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

תעתוע עונה 1 פרק 3 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2013) Deception S01E03
בלשית משטרה (מייגן גוד) חוזרת במסווה למשפחה עשירה בה אמא שלה עבדה כמשרתת. היא חוזרת בכדי לחקור את מותה של אחת מבנות המשפחה ומי שהיתה חברתה הטובה ביותר בימים בה גדלה בבית זה.

מבוקש לחקירה עונה 2 פרק 18 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מבוקש לחקירה עונה 2 פרק 18 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Person of Interest S02E18
מר. פינץ' (מייקל אמרסון, בן מ-"אבודים") הוא מילארדר מסתורי שפיתח תוכנה שיודעת לזהות אנשים שעומדים להיות מעורבים באירוע פלילי. לתוכנה יש מגבלות: התוכנה יודעת לקשר אדם לזירת פשע אך היא לא יודעת האם הוא יהיה הקורבן, הפושע או סתם עד ראייה. התוכנה גם לא יודעת לחזות מתי או איפה יתבצע הפשע. מאחר ופינץ' לא יכול לעצור פשעים בכוחות עצמו, הוא שוכר סוכן CIA לשעבר שיעזור לו למנוע מהפשעים לקרות.

גלגל המזלות הסיני לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

גלגל המזלות הסיני לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Chinese Zodiac
אסיה הוק (ג'קי צ'אן) מוביל צוות שכירי חרב כדי למצוא מספר חפצים שנעלמו מארמון הקיץ הישן, ראשי הברונזה של 12 חיות המייצגות את גלגל המזלות הסיני, אשר נבזז על ידי זרים בשנת 1800.

עדן לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

עדן לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Eden
ג'יימי צ'ונג (בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק, שליחות עירונית) מגלמת את דמותה של תיכוניסטית ב-1994, שנחטפת יום בהיר אחד ומוכנסת לאירגון המפעיל שירותי זנות. האירגון מנוהל ע"י העומד בראשו באופן מסודר, עם אחות צמודה, בדיקות הריון לחטופות וצמידי מעקב גיהינום מוחלט עבור הבנות שנקרעו מהמציאות כדי להפוך לשפחות. הגיבורה זוכה לשם "עדן" ומצליחה כעבור זמן מה לשדרג את עצמה ל"מחלקת" החשבונות. האם תצליח להימלט? סרטה של מיגן גריפית' מבוסס על סיפור אמיתי. עם בו ברידג'ס (נערי בייקר המופלאים).

ללא מנוס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה


ללא מנוס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) Inescapable
אחר צהריים, יום טיפוסי בעבודה, אדיב מקבל בשורה קשה: בתו הבכורה, מונא, נעלמה בדמשק. כעת אדיב, לאחר שעזב את סוריה למעלה מ-30 שנה, חייב לחזור אליה ולהתמודד עם עברו הסודי בכדי לאתר את בתו . "ללא מנוס" מותחן אודות חיפושיו הנואשים של אב אחר בתו והכאוס שהותיר במזרח התיכון מאחוריו.

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר