חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, 29 במרץ 2013

רישיון לגנוב לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

רישיון לגנוב לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / After the Sunset
אחרי שביים את סרטי "שעת שיא" ואת "דרקון אדום" ופרש מצילומי "סופרמן", במאי סרטי הפעולה ברט ראטנר משתף פעולה עם ג'יימס בונד בדימוס, פירס ברוסנן, לצילומי סרט עוקץ אקזוטי. גנב מבריק פורש מחיי הפשע לאחר שביצע תרגיל עוקץ ששילשל לתוך כיסו מיליוני דולרים. הוא מתמקם באי אקזוטי עם בת זוגתו היפה והשנים חולפות בשקט. יום אחד מופיע בפתח ביתו אויבו הותיק משכבר הימים, סוכן FBI ממורמר שלא מתכוון להרפות מהגנב לשעבר. הופעתה של ספינת תיירים יוקרתית המציגה במוזיאון שלה את היהלום הגדול והיקר ביותר בתולדות ההיסטוריה מדליקה נורה אדומה גם אצל הגנב, הסוכן וגם אצל החברה. מי ישיג ראשון את היהלום?

2 תגובות:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר