חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 14 בספטמבר 2013

אסירים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

אסירים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / Prisoners 2013
"אסירים" הוא דרמת מתח אודות אדם היוצא לחפש את בתו הצעירה וחברתה אשר עקבותיהם נעלמו.

לאחר שבתו וחברתה בנות השש נחטפו במהלך חג ההודיה, קלר דובר (יו ג'קמן), נגר במקצועו, משלב כוחות עם הבלש לוקי (ג'ייק ג'ילנהול) במטרה לאתר את הבנות ואת החוטף.

כאשר החקירה מסתבכת ומתארכת, מחליט קלר לקחת את המושכות מידי לוקי ויוצא לבדו למצוא את בנותיו. הוא כולא את החשוד המרכזי -אלכס (פול דנו) במקלט הביתי. קלר בטוח שהבנות עדיין בחיים ומנסה להוציא מאלכס באלימות היכן הסתיר את הבנות. היוצרות מתהפכות והמצב מאיים לצאת משליטה. ככל שהוא מרגיש שהוא מתקרב לאמת הוא גם מתרחק ממציאת הבנות.

הסרט זוכה לביקורות חיוביות עוד הרבה לפני יציאתו לאקרנים, הרבה בשל המשחק המצויין של שני השחקנים הראשיים. את הסרט ביים היוצר הקנדי דני ווילניו, שסרטו הקודם "האישה ששרה" זכה להצלחה גדולה ברחבי העולם וגם בקרב הקהל הישראלי, הסרט אף היה מועמד מוביל לזכייה בפרס האוסקר באותה השנה בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר.


תגובה 1:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר