חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שלישי, 4 ביוני 2013

נולד פעמיים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

נולד פעמיים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
ג'מה (פנלופה קרוז), נשואה באושר ומגדלת את בנה המתבגר יחד עם בעלה השוטר באחת השכונות השלוות של רומא. טלפון מפתיע, ממי שהיה פעם חבר קרוב, מחזיר אותה לעברה הרחוק ומוביל אותה לצאת למסע בסרייבו השכנה יחד עם בנה. 16 שנים קודם לכן, ג'מה הגיעה לראשונה לסרייבו כדי להשלים את לימודיה, אלא שמלחמות הבלקן שקרעו את מדינות יגוסלביה המתפוררת, מאלצים את ג'מה להיפרד מדייגו (אמיל הירש), אהובה האמריקאי ואבי בנה, ולעזוב את העיר המופגזת מבלי לדעת מה עלה בגורלו של אהובה. המסע לסרייבו, עיר גבול בין מזרח למערב המתאוששת עדיין ממלחמת האזרחים, מחזיר את ג'מה שנים לאחור, אל סיפור אהבתם העזה שלה ושל דייגו אשר נתקל במהמורות כדרכן של אהבות אמת, ואל האירועים הכואבים שחוותה שם. אותו מסע גם גורם לה לבחון מחדש את כל שידעה על סרייבו ותושביה, על היסטוריה של המקום וההיסטוריה הפרטית שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר