חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 1 במאי 2014

פריז פינת ניו יורק לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

פריז פינת ניו יורק לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"פריז פינת ניו יורק" היא דרמה קומית אודות סופר פריזאי מצליח המוצא את עצמו עובר לניו יורק בעקבות משפחתו.

חייו של קסאוויה (רומן דוריס), סופר פריזאי מצליח, ואב לשני ילדים, משתנים לגמרי, כאשר אשתו לשעבר מודיעה שהיא עוברת לניו יורק ולוקחת איתה את הילדים. מספר חודשים לאחר מכן, קסאוויה מוצא את עצמו עוזב הכל ועובר לניו יורק בעקבותם. 

בהתחלה, עושה רושם שה"תפוח הגדול", הוא אולי גדול מידי עבור קסאוויה, אך בעודו מתמודד עם חיפושי הדירה, הבירוקרטיה האמריקאית והעבודות הזמניות, הוא מגלה שהחיים החדשים מספקים שלל סיטואציות משעשעות ואופטימיות. החל מתרומת זרע לחברתו הטובה ובת זוגה, דרך חתונה פיקטיבית עם נערה סינית, ועד לאהבה ישנה- חדשה (אודרי טוטו) שנכנסת מחדש לחייו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר