חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום ראשון, 27 באפריל 2014

אנשים כתומים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

אנשים כתומים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"אנשים כתומים" הוא סרט מאת השחקנית והיוצרת חנה אזולאי הספרי. הסרט עוקב אחר מספר דמויות במשפחה מרוקאית ביפו.

במשך שנים נוהרים בני העדה המרוקאית אל סבתא זוהרה (ריטה שוקרון) ביפו כדי שתחלום את העבר של משפחותיהם במרוקו. זוהרה, אוחזת בחפץ שלהם נרדמת וחולמת את ילדותה בהרי האטלס. כשהיא מתעוררת, היא נותנת להם עצה לחיים והם משלמים לה כסף רב.

לאחרונה תש כוחה של סבתא זוהרה וקשה לה לחלום. היא מחפשת מחליפה. בלילות היא בודקת את העיניים של נכדתה זוהר (מיטל גל סויסה) אך הן ריקות, ואילו הבת שלה סימון (אסתי ירושלמי), שכן יודעת לחלום מסרבת להחליף אותה . סימון לא רוצה לחלום לאנשים היא רוצה רק לעבוד במסעדה הקטנה שלה בבת ים. סבתא זוהרה יוצאת למאבק נגד המסעדה של סימון בעזרתו של ז'קי (יורם טולדנו),בעלה של סימון, אבל סימון לא מוכנה לסגור את המסעדה. 

העניינים מסתבכים כשפאני (חנה אזולאי הספרי), אחותה של סימון, שפית מצליחה מפריז, שנעלמה לפני 16 שנה, חוזרת כדי לעזור לאחותה. היא מזכירה לה איך מבשלים ומעוררת יצרים מן העבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר