חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום רביעי, 8 בינואר 2014

חלום אמריקאי לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

חלום אמריקאי לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

"חלום אמריקאי" הוא סרט דרמה על שני נוכלים המוצאים את עצמם עובדים עבור סוכן אף בי איי ממשלתי כדי להפיל ארגון מאפיה.

שנות השבעים. אירווינג רוזנפלד (כריסטיאן בייל), נוכל מבריק, ובת זוגתו הבריטית סידני פרוסר (איימי אדמס), נאלצים לעבוד עבור ריצ'י דימאסו (בראדלי קופר), סוכן FBI סהרורי.

הם נשלחים כסמויים להתערבב עם אנשי העולם התחתון של ניו ג'רזי, במשימה שהיא מסוכנת כמו שהיא מצחיקה ומטורללת. אל המשימה מצטרפים גם קרמין פוליטו (ג'רמי רנר), פוליטיקאי מושחת ורוזלין, אשתו לשעבר של אירווינג – שמסוגלת במו ידיה הערמומיות לגרום לקריסת העולם החופשי.

זוכה פרס הסרט הטוב ביותר של השנה של איגוד המבקרים של ניו יורק, ונחשב למועמד מוביל בטקס האוסקר השנה.

מי שכתב וביים את הסרט הוא דיוויד או. ראסל -יוצר קולנוע אמריקאי עטור פרסים שזכה למועמדות לפרס האוסקר על סרטו "אופטימיות זה שם המשחק".
הדרכת השחקנים המצטיינת שלו הובילה לכמה מהזכיות הגדולות של השנים האחרונות באוסקר, אם אלה כריסטיאן בייל ומליסה ליאו על הסרט "פייטר" או אם זאת ג'ניפר לורנס על "אופטימיות זה שם המשחק".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר