חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

ללכת בין דינוזאורים – תלת ממד לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

ללכת בין דינוזאורים – תלת ממד לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"ללכת בין דינוזאורים" הוא סרט שאפתני, המציג דינוזאורים שנראים אמתיים ,בנופים מצולמים בלייב אקשן, ומכניס את הקהל לתוך עידן פרה-היסטורי מדהים.

הסיפור מתרחש לפני 70 מיליון שנה באלסקה, בצפון כדור הארץ. בכל שנה, החורפים האפלים והארוכים – שלושה חודשים של עלטה מוחלטת וסופות שלג אלימות – מובילים אלפי דינוזאורים לנדוד דרומה. לצד המפגן הזה, אנחנו מלווים את פאצ'י, פכיריינוזאורוס עם עטרה וקרניים גדולות.

מהרגע שבקע מן הביצה, פאצ'י נאלץ, לצד אחיו ואחיותיו התחרותיים, לשרוד בעולם פראי ובלתי צפו ולהתמודד עם טורפים פראיים כמו ווילי טרודון וגורגוזאורוס המפלצתי. לאחר שהיה עד למוות המזעזע של אביו על ידי שיניו של גורגוזאורוס, פאצ'י חובר לאחיו סקאולר ולחברתו ג'וניפר. הם עוברים את הנדידה הגדולה בסדרה של הרפתקאות משעשעות ומורטות-שיער עד שלבסוף חוזרים ומתאחדים עם משפחתם. אבל פאצ'י מופרד מאהובתו ג'וניפר, ואלה לא נפגשים עד בגרותם. עד אז היא מספיקה להיות עם אחיו הגדול של פאצ'י סקאולר, שנהפך ליריבו המר ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר