חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

פרנויה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

פרנויה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / Paranoia
"פרנויה" היא דרמת מתח המספרת את מאחורי הקלעים של חברת הייטק עולמית המבצעת פעולות לא חוקיות.

שני ענקי הייטק, ניקולס וואט (גארי אולדמן) וג'וק גודר (הריסון פורד), מטפחים יריבות עמוקה כבר שנים. כל אחד מהם מוערך במיליארדי דולרים ומחזיק ברשותו חברות הייטק ונכסים רבים. מאז שהכירו לפני שנים, הם משתדלים לשים אחד לשני רגל בכל הזדמנות.

אדם קסידי (ליאם המסוורת'), הוא מנהל זוטר בחברה שיום אחד זוכה לקבל מכתב פיטורין מפתיע. כנקמה הוא מחליט להעביר סכום כסף מחשבון החברה לחשבונו בכדי לארגן מסיבת פרידה מחבריו לעבודה. כאשר הוא נתפס על ידי המעביד שלו, מוצעת לו הצעה ועימה דילמה מוסרית - או שייכנס לכלא על העלמת כספים או שישמש כמרגל תעשייתי ויחדור למשרדי החברה המתחרה.

בלית ברירה הוא מסכים ומיד מתקבל לחברה היריבה. מהר מאוד הוא מבין את ההשלכות למעשיו ומוצא את עצמו לכוד במשחק קטלני בין שני האנשים העשירים ביותר במדינה. לרוע המזל, הוא כבר כל כך עמוק בפנים שהוא פשוט לא יכול לקום ולעזוב.

תגובה 1:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר