חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

ניו יורק עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה

ניו יורק עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה
מגיע לשיאים חדשים של מתח בעלילה, יוסי מצפה בכילון עיניים לתוצאות בדיקת המעבדה של הנעל במשטרה על מנת שענת סוף סוף תוכיח את חפותו ומיה ועמרם יאמינו לו.
תקציר נויורק 2 פרק 10: ענת מגיעה לפגישה עם פקס רומנה ועם המפקד של משטרת נויורק על מנת להלבין את העניינים, היא מגלה שיש דברים רבים שלא ידעה עד כה… לירון ויוסי חוזרים לעבוד בשיתוף פעולה כמו בימים הטובים, יוסי חוזר לעבודה שהוא עושה טוב מכל, לסחור בסמים, הוא מצליח למכור כמויות רבות של יבא ולירון ופרץ מרוצים, הוא יודע שהדבר עלול לסבך אותו יותר ממה שהוא כבר מסובך אך ממשיך משום שהוא חש מחויבות להחזיר את שתי מיליון הדולר לעמרם.
יוסי מקווה שלאחר שירוויח כסף ממכירת היבא ויחזיר את החוב לעמרם מיה תסמוך עליו בשנית.
נדב מתחיל לעכל ששימרית רימתה אותו ושמסתתרים מתחת לפני השטח דברים רבים שהוא אינו יודע עליה ועל פקס רומנה.
הולץ ממשיך להוכיח לפרת את נאמנותו אך פרץ לא בוטח בו בלב שלם בגלל דבריו של ג'קי.
נויורק 2 סדרת מקור איכותית שחוזרת פעם אחר פעם להפתיע אותנו, בכל ערב ביס, או באתר שלנו מיד לאחר סיום השידורים, הפרקים מועלים ראשונים לרשת באיכות מעולה לפני כולם בהתחייבות, אל תפספסו – סדרה מעולה!

3 תגובות:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר