חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום רביעי, 31 ביולי 2013

נויורק עונה 2 פרק 9 לצפייה ישירה

נויורק עונה 2 פרק 9 לצפייה ישירה
ניו יורק עונה 2 פרק 9 הפרק המותח ביותר בעונה עד כה, העניינים מתקדמים באופן לא צפוי, החיים השקטים והשלווים של יוסי הולכים ונעלמים, והאקשן חוזר לחייו כסערה, המרדף מענת ממשיך והוא חש כי הוא עומד לאבד את מיה באופן סופי.
תקציר נויורק 2 פרק 9: תפנית דרמטית בעלילה, אילני, אחות של לירון, מסתמנת כמטרה מעניינת עבור משפחת אלחריזי, לירון מסתבך עם פרץ ומושך יחד איתו את אילנית.
פרץ מגלה כי סם העבודה החדש "יבא" הוא הצלחה מסחררת ומבין מרגע לרגע כי הדבר הולך להניב לו כסף רב, הוא מנסה לשווק את הסם לנויורק בעזרתו של לירון, והוא כרגיל מסבך את המצב.
חקירתה של ענת נושאת תפנית מרתקת, שיתוף הפעולה בין הולץ לענת לגביי האלחריזים ומסע התחקיר שעורכת ענת לגביי כל המקורבים ליוסי מניב פירות.
נדב מוצא את עצמו בסכנה בעקבות העבודה המפוקפקת שהוא מבצע עבור פקס רומנה.


R5CEKKYURWX0[1] by koliko123

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר