חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 25 ביולי 2013

עף על הקרנף לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

עף על הקרנף Otto is a rhino לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
החופש הגדול מגיע, וטופר הצעיר קצת מיואש. אין לו שום תכניות לחופש, הוא מאוהב בילדה שלא מבחינה בו והוא מתגעגע מאוד לאביו, זה שלא גר איתם ושכולם חושבים שאין לו. החיים משעממים.

אבל הכל עומד להשתנות, כשהוא מוצא משהו מדהים – עיפרון קסמים, שכל מה שמציירים בו – הופך לאמיתי. הוא מצייר על קיר ביתו בקומה הרביעית, קרנף צהוב גדול עם 3 קרניים, וכשזה מקבל חיים, הופך החופש למיוחד מאוד. יחד עם חברו הטוב ויגו, טופר עומד לגלות את כל הדברים המדהימים שאפשר לעשות עם עיפרון כזה, ועושה רושם שהחופש, כבר לא יהיה כל כך משעמם...סרט קיץ קלאסי אודות בדידות, חברות ואהבה וקרנף אחד צהוב שמשנה את חייו של כל מי שנקרה בדרכו..

6 תגובות:

  1. הסרט עף על הקרנף הוא טוב מאד לילדים הקטנים. הקיץ הזה ראיתי כבר איזה 5 סרטים עם הקטנה שלי, והסרט "עף על הקרנף" ממש מוצא חן בעיני. הוא קסום ומקסים והילדה ממש התחברה לילד שצייר את הקרנף

    השבמחק
  2. איך אני רואה את הסרט?

    השבמחק
  3. איך אפשר לראות את הסר אחרי הלייק??

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר