חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 4 ביולי 2013

העין תרגום מובנה לצפייה ישירה

העין תרגום מובנה לצפייה ישירה
בגיל שנתיים, אליסון (ג'סיקה אלבה) התעוורה. שמונה עשר שנה אחרי, ניתוח חדש ומסוכן של השתלת קרנית מחזיר לה את ראייתה, אבל סדרה של מקרים חסרי הסבר מובילים אותה להאמין שיש יותר מכפי שנראה לעין ממתנת הראייה החדשה שלה. נראה כי דמויות מסתוריות לבושות שחור מבשרות על מוות פתאומי, ותושבים מעוותים מהעולם הבא רודפים את המציאות היום-יומית שלה. בעוד שהיא אינה יכולה להגדיר את הזהות שלה עצמה, היא מבינה שבכל פעם שהיא מסתכלת לתוך מראה היא לא רואה את עצמה אלא אישה אחרת, האישה האמיתית לה הקרניות היו שייכות. נראה שגורלה של לינג הועבר לאליסון, כמו גם הסבל שמגיע עם היכולת לראות יותר ממה שהיא רוצה לראות. שני במאי האימה דיוויד מורו וזבייר פאלוד שביימו את סרט האימה הצרפתי עטור השבחים "ils" ("הם" בתרגום חופשי) מביימים, באדפטציה זו לסרט האימה התאילנדי המצליח, ע"פ תסריט של סבסטיאן גוטרז ("נחשים על המטוס", "גותיקה") והילארי סייץ ("אינסומניה"). טום קרוז מפיק את כל הפרויקט, ובסופו של דבר לא מככב בו, למרות השמועות שהופצו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר