חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 25 ביולי 2013

אבן הסבלנות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

אבן הסבלנות The patience stone לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"אבן הסובלנות" הוא סרט דרה המבוסס על רב המכר בעל אותו השם של עתיק רחימי, שהוא גם במאי הסרט.

אי שם, בכפר קטן באפגניסטן, התושבים המקומיים נאלצים לברוח ולפנות את ביתם. רק אישה צעירה ויפיפייה נותרת לבדה לטפל בבעלה המבוגר ממנה, אשר נפצע באורח קשה מכדור תועה, וננטש על ידי כל שאר בני משפחתו וחבריו.

ימים ארוכים שוכב הגבר ללא תנועה וללא דיבור, במצב של צמח, ימים בהם כמעט כל תושבי הכפר כבר ברחו, והותירו אותה חסרת אונים אל מול הבעל הלא מתקשר.

כעבור זמן מה, היא מתחילה לדבר אליו. היא אינה יודעת אם הוא שומע אותה, אך סוף סוף, לראשונה בחייה, היא מצליחה לדבר אל בעלה, הגבר הבוגר והמסורתי, ולחשוף בפניו את רגשותיה, סודותיה, דחפיה ותשוקותיה כאישה, אשר מעולם לא העיזה להביע בקול.

אט אט, הופך בעלה ל"אבן הסבלנות" עבורה. אגדה פרסית עתיקה מספרת על "אבן הסובלנות" אשר בפניה ניתן להתוודות על הכול: על המצוקות, הכאב, הסבל והצער. האגדה גם מספרת שביום מן הימים, ברגע בו "האבן" לא תוכל עוד להכיל את צרותיהם של בני האדם, היא תתפוצץ ותתחיל אחרית הימים.

האם גורלה של האישה יהיה כגורל האגדה?

רחימי האפגני נחשב ליוצר פופולרי ופורה ביותר, ספריו זוכים להצלחה עולמית וסרטו "עפר ואפר" זכה בפרס בפסטיבל קאן. הספר "אבן הסבלנות" זכה בפרסים רבים ותורגם ל- 33 שפות. הסרט הוקרן באינספור פסטיבלים בינלאומיים, זכה הצלחה קופתית באירופה והפך לאחד הסרטים המדוברים של השנה האחרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר