חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, 3 במאי 2013

כלה להשגה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

כלה להשגה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2005) Cake
קומדיה רומנטית עם הת'ר גראהם. פיפה מק'גי, עיתונאית מסעות ורווקה הוללת, מגיעה מטיול במדבר לסוף שבוע בעיר הולדתה בכדי לשמש כשושבינה בחתונה של חברה. מהרגע שהיא יורדת מהמטוס מתחילה סדרת אסונות: היא מאחרת לחופה, משתכרת על הרחבה, מתחילה עם כל גבר שזז ובעיקר עושה צחוק מעצמה. כשהיא מגיעה בסוף הערב אל בית אביה, מו"ל ידוע, ש
יכורה ובזרועות גבר זר, היא מגלה את אביה על רצפת המטבח בעיצומו של התקף לב. ממיטתו בבית החולים אביה של פיפה מבקש ממנה טובה אחת קטנה: הוא צריך עורכת לאחד המגזינים שלו "מתחתנים"... רומנטיקה, אהבה וחברות הן חלק מעולמה של כל כלה אבל האם הם יהיו חלק מעולמה של פיפה? עם הת'ר גראהם ("הגורו"), סנדרה או ("דרכים צדדיות") וטיי דיגס ("שיקגו").

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר