חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום רביעי, 13 בפברואר 2013

הכל יחסים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

הכל יחסים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2012) This Is 40
"הכל יחסים" הינו מעין סרט המשך לקומדיה המצליחה "דייט שתקע אותי", הבוחן את חייהן של הדמויות המשניות מאותו הסרט ומה עבר עליהן בעשור שחלף. פיט (פול ראד) ודבי (לזלי מאן) הם זוג נשוי, בשנות הארבעים לחייהם אשר מנסים להתמודד עם משברי ההורות וזוגיות לאחר עשור של נישואין. כאשר פיט מתחיל לסבול ממשבר שנות הארבעים הוא מתקשה לתפקד כרגיל והשלווה השגרתית מופרת וגוררת אחריה שורה ארוכה של תגובות לא רצוניות. התמודדויות עם ילדים, חברים משברים בעבודה ובזוגיות הופכים לפתע לבדיחה טראגית שזוגות רבים ברחבי העולם חוו על בשרם.

תגובה 1:

  1. אני לא עומדת בפני סרטים לצפייה ישירה עם פול ראד, הבחור הזה הוא לא פחות מגאון.

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר