חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שני, 28 בינואר 2013

להתאהב מחדש תרגום מובנה לצפייה ישירה

 להתאהב מחדש לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2009) The Reboundסנדי היא אם לשני ילדים. בגיל 40 היא יפיפייה וסקסית מתמיד. אשליית החיים המושלמים שלה כאשת משפחה מתנפצים בבת אחת כאשר היא מוצאת את בעלה במיטה עם אישה אחרת. יחד עם שני ילדיה, סנדי עוזבת את ביתה בפרבר האמריקאי השקט ועוברת להתגורר בדירה בניו יורק. אראם, סטודנט צעיר שנפרד לא מזמן מחברתו הצרפתייה, עובד בבית הקפה הסמוך לדירתה של סינדי. השניים מתיידדים, וכאשר סנדי מוצאת עבודה היא מבקשת ממנו להיות שמרטף לילדיה. שורת דייטים כושלים גורמת לסנדי להאמין שאין סיכוי לאהבה חדשה. בינתיים, אראם ממלא חלק גדול יותר בחייה, והמשיכה ביניהם גוברת. רומן מתחיל בין השניים, אך הסובבים אותם מתקשים לקבל אותו. סנדי ואראם צריכים להחליט – האם זהו רק רומן חפוז וחסר משמעות, או האם, ישנו כאן סיכוי למערכת יחסים רצינית וארוכת טווח?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר