חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שני, 28 בינואר 2013

סיילנט היל 1 תרגום מובנה לצפייה ישירה

סיילנט היל 1 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2006) Silent Hill 1הסרט מבוסס על משחק המחשב המצליח "גבעת הדממה" (סיילנט היל). אישה בשם רוז הנחושה בדעתה למצוא את ילדתה שרון, מוצאת את עצמה כלואה במימד מקביל כשהיא מחפשת אחר ילדתה בעולם של ריקבון המאוכלס ביצורים מוזרים. למרות המחאות של בעלה, היא בורחת עם הילדה לעבר עיירה שאליה הילדה נמשכת. שרון נעלמת בעיירה, ורוז עוקבת אחרי הצל של הילדה לתוך מה שנראה כמציאות חלופית. לאחר זמן קצר מתגלה כי רוז מעולם לא היתה במקום כזה. המקום מלא בערפל, מאוכלס ביצורים מוזרים ומדי פעם חושך מלא חיים משתלט על המקום ומשנה כל דבר בו הוא נוגע. מצטרפת אליה סיביל, שוטרת מקומית, וביחד הן מחפשות אחר הילדה תוך כדי שהן לומדות על ההיסטוריה של העיירה המוזרה ומבינות כי שרון היא רק כלי בתוך משחק גדול יותר.

תגובה 1:

  1. למה חייב לעשות משתמש בשביל סרט אחד מטומטם ?!

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר