חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, 8 בפברואר 2013

חתולים בצמרת-מדובב לעברית- לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

חתולים בצמרת-מדובב לעברית- לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (1970) The AristoCats
משפחת חתולים, האם דוכסית ושלושת גוריה ברליוז, טולוז, ומרי אומצה וגדלה בביתה של גברת פריזאית עשירה. הם מתפנקים בבית מפואר ונהנים מכל טוב. הם אפילו מיועדים להיות יורשיה החוקיים של גבירתם, אך כאן מתחילות הצרות. כאשר נודע לאדגר, משרתה האישי של הגברת, כי הירושה עומדת לעבור לחתולים, הוא מתמלא זעם וקנאה ומחליט לחסל אותם. rnהוא מצליח להשליכם מהבית ומכאן מתחילות הרפתקאות חדשות. החתולים לומדים על מלחמת הקיום, על העולם שמחוץ לבית, מתיידדים עם חתולי רחוב ועוברים הרפתקאות שונות עד לסוף הטוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר