חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 9 בפברואר 2013

רחובות ברוקלין לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

רחובות ברוקלין לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2009) Brooklyns Finest
לאדי, שוטר במשטרת ברוקלין, נשארו 7 ימים לפרישה המיוחלת. מדוכדך וחסר כיוון, הוא מעביר את הימים הנותרים בחניכת שוטרים צעירים ובביקורים מזדמנים אצל זונה בשם שנטל. למרות רצונו לסיים את תפקידו בן 20 השנים בלי להיקלע בדרך לאירועים יוצאי דופן, הייאוש שלו כופה עליו לעשות מעשה נועז ומסכן חיים. סאל, שוטר במחלק הסמים של משטרת ברוקלין, מסיים את שנתו ה-12 בשירות. מצבו הפיננסי הגרוע, וכן מצב בריאותה של אשתו ההרה, מובילים אותו ללכת רחוק במיוחד, מעבר למותר בחוק, במטרה לספק למשפחתו את המחסה והפרנסה האלמנטרים. טנגו, שוטר סמוי במשטרת ברוקלין, בילה את שלוש השנים האחרונות כ'שתול' בכנופיות סוחרי הסמים של ברוקלין. לאחר שנאלץ לבלות זמן בבית הסוהר על מנת לזכות באמונם של 'חבריו' החדשים, מערכת יחסיו עם אשתו עלתה על שרטון. טנגו מחליט שהוא ביצע את משימתו במלואה ומעוניין לחזור לחייו הקודמים. מפעיליו מבטיחים לו גם את החופש שלו וגם קידום בדרגות אם יבצע עבורם משימה אחת אחרונה – לטמון מלכודת לחברו הטוב ביותר, סוחר הסמים קאז. אדי, סאל וטנגו עתידים להיפגש. הם מאכלסים את אותו איזור ומשרתים באותה תחנת משטרה. המפגש הגורלי שלהם ייערך במהלך פשיטה משטרתית על עסקת סמים גדולה

חלק 1:

חלק 2:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר