חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום רביעי, 30 בינואר 2013

צ'רלי בממלכת השוקולד מדובב לעברית לצפייה ישירה תרגום מובנה

צ'רלי בממלכת השוקולד-מדובב לעברית- לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2005) Charlie and the Chocolate Factory מפעל השוקולד המפורסם ביותר בתולדות הספרות והקולנוע נפתח בשנית בקיץ 2005. צ'רלי הוא ילד ממשפחה ענייה הזוכה בתחרות לבקר במפעל השוקולד של ווילי וונקה הבעלים של מפעל השוקולד הכי גדול בעולם. ביחד עם עוד ארבעה ילדים מגיע צ'רלי למפעל ומגלה שהטיול בעולמו הצבעוני, המתוק והמופרע של ווילי וונקה לא הולך להיות רגיל.

5 תגובות:

  1. למה אי אפשר ליראות?

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני לא יכולה לראות
      למה אי אפשר? אני ממש רוצה לראות אבל לא אין כמעט באף מקום...............................................

      מחק
    2. צודקים למה זה לא עובד?

      מחק
  2. צודקים באמת א"א לראות את הסרט

    השבמחק
  3. צודקים מאוד חרה אתר

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר