חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שלישי, 22 בינואר 2013

הפלישה תרגום מובנה לצפייה ישירה

הפלישה תרגום מובנה לצפייה ישירה עיבוד רביעי לספרו הפופולרי של ג'ק פיני – "פלישת חוטפי הגופות". מעבורת חלל מסתורית נוחתת על כדור הארץ ומפרישה מחלה מוזרה וקטלנית שמתפשטת ופוגעת בבני האדם. קרול בנט (קידמן), פסיכיאטרית מוושינגטון והשותף שלה בן דריסקול (קרייג) מגלים ששינוי הצורה לו המחלה גורמת מופעל רק כשהאדם ישן, ובכך משתלטת על האנושיות של האדם והופכת אותו למין חוצן. בעוד שהמגפה מתפשטת, אפשר לבטוח בפחות ופחות אנשים. בעוד היא נאבקת להישאר ערה, קרול מחפשת את בנה, שיכול להיות הפיתרון לפלישה. אוליבר הירשביגל הגרמני ("הנפילה") ביים את הסרט, אך לעריכה הסופית נשכר הבמאי ג'יימס מק'טיג ("ונדטה") לביים מחדש סצנות מסוימות ולשנות אותן, ובסופו של דבר ביים מחדש חומר רב. עדיין לא ידוע מי יהיה הבמאי שיקבל את הקרדיט על בימוי הסרט.

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר