חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שישי, 26 בדצמבר 2014

כמו שאת לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

כמו שאת לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2014) You're Not You
קייט (הילארי סוואנק) היא אישה מצליחה בשנות ה-30, שחייה משתנים ברגע אחד כשהיא מאובחנת כחולה במחלת ה-ALS. קייט ובעלה צריכים למצוא מטפלת במשרה מלאה שתעזור לה. הם פוגשים עשרות מועמדים, ודווקא הבחורה הכי לא מתאימה מדליקה בדל של חיוך בשפתיה של קייט. בק היא סטודנטית שענתה למודעה שלהם למרות חוסר ניסיונה. בק היא אסון בתנועה, היא שוברת כמעט כל מה שהיא נוגעת בו, לא מסוגלת להתחייב ללימודים, למערכות יחסים או לתכניותיה לעתיד, אבל קייט רואה בה משהו מיוחד. מערכת היחסים והחברות בין השתיים, תחזיר את החיוך לקייט ותעזור לבק להתקדם בחייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר