חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 23 באוגוסט 2014

המועדון של ג'ימי לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

המועדון של ג'ימי לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"המועדון של ג'ימי" מבוסס על סיפור אמיתי על בחור אירי שעורר את זעם הכנסייה בכך שפתח מועדון ריקודים בניגוד לחוקי הכנסייה. 

ב- 1921 היה חטאו של ג'ימי גארלטון בכך שבנה מועדון ריקודים בצומת כפרית באירלנד, מקום בו אנשים צעירים יכלו לבוא לדבר, להיפגש, להתווכח ללמוד ולחלום, ויותר מכל לרקוד וליהנות. ככל שגדלה הפופולאריות של המקום, הוא עורר את חמתם של אנשי הכנסייה והשלטונות ואילץ את ג'ימי לסגור את המועדון ולברוח לאמריקה. 

עשר שנים אחר כך חזר ג'ימי לביתו, אירלנד היא אירלנד שלאחר מלחמת אזרחים, תקוה חדשה באוויר וג'ימי רוצה לחיות חיים שקטים, העוני ותנאי המחיה של הכפריים מסביבו מעוררים את הפעיל החברתי והפוליטי שבו והוא חוזר לפעול. הוא מחליט לפתוח שוב את המועדון עם כל הסכנות התלויות בכך.

תגובה 1:

  1. סרטים לצפייה ישירה בחינם ללא הגבלה!!!
    http://freemoviesil.blogspot.co.il/

    **לכל סרט עשרות קישורים לצפייה ישירה**

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר