חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום ראשון, 20 ביולי 2014

מילים ותמונות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מילים ותמונות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"מילים ותמונות" הוא דרמה קומית המפגישה בין קלייב אואן וג'ולייט בינוש המוצאים את עצמם מתקרבים בעקבות יריבות.

לאחר שסומן כהבטחה כסופר ומשורר, ג'ק מרקוס (קלייב אוון) הפך למורה כריזמטי לאנגלית בתיכון קרויידן, הבעיה היחידה היא שהוא לא יכול יותר לכתוב, הוא איבד את המגע שלו.

דינה דלסנטו (ג'ולייט בינוש) היא אמנית מוכשרת ומוערכת שלא איבדה את המוזה שלה. אבל הגוף שלה בוגד בה: דלקת המפרקים שלה מגבילה את היכולת הפיזית שלה לצייר וגם היא הופכת למורה באותו תיכון. 

המוניטין של דינה הולך לפניה. היא ידועה בהיותה מעט קרה- בתיכון הקודם הכינוי שלה היה "הקרחון". אבל כשג'ק פוגש אותה, משהו ניצת בו והוא נחוש בדעתו להמיס אותה. 

אבל כשהוא מבין שהמורה לאמנות אמרה לתלמידיה שמילים הן "מלכודות" ו"שקרים", הוא נפגע ומכריז "מלחמה." בתיכון מתעוררת מלחמה רחבה בין מילים נגד תמונות והתלמידים בוחרים צד.
הויכוח הסימבולי בין מילים לתמונות הופך לויכוח אמיתי כשעולה תמונה שפוגעת בתלמיד. המחלה של דינה מחמירה, בעית השתייה של ג'ק מאיימת על הקריירה, המשפחה והעתיד שלו. האם המילים או התמונות ינצחו, או שיש משהו אחר שעומד על כף המאזניים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר