חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שלישי, 8 באפריל 2014

מפריח היונים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מפריח היונים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
מפריח היונים" הוא סרט דרמה, המבוסס על הרומן רב המכר של אלי עמיר, מספר את סיפורו של כאבי (דניאל גד), בן ה- 16, בן למשפחה ציונית המתגוררת בבגדאד. 

חזקאל, דודו של כאבי, המשמש כמנהיג במחתרת, נעצר ונעלם לאחר שכתב בעיתונו מאמר נגד הממשלה בעקבות תלייתו של סוחר יהודי חשוב בעיר בסרה. כאשר כאבי, לוקח על עצמו את המשימה לגלות היכן הוא נמצא, הוא מתגייס למחתרת הציונית. אשתו של חזקאל, ראשל (יסמין עיון) היפה, בת ה- 20, משתתפת עם כאבי בחיפושים. 

לצידו של כאבי במחתרת פעילה גם אמירה בת ה- 15, תלמידה מחוננת ואהבתו הראשונה של כאבי, שמסתירה מאביה (אורי גבריאל), אחד מנכבדי הקהילה, את פעילותה הציונית, עד לבריחתה הפתאומית לישראל. כאבי מגלה בסופו של דבר את מקום הימצאו של חזקאל בעזרתו של כרים (רון שחר), עורך דין מוסלמי וידיד המשפחה.

14 תגובות:

  1. איך לעזאזל צופים בסרט<??????????????????????????????

    השבמחק
  2. מדובר בחבורה של רמאים/נוכלים שמחפשים פרסומת חינם...

    השבמחק
  3. נוכלים! שקרנים ורמאים!! בשורה תחתונה לא ניתן לצפות בסרט עצמו ואם כן, ורק אולי, אז זה בתנאי שתעשו לייק בפייסבוק שלהם והנה לכם צמד חמד של נוכלים ורמאים של העורב הזרזיר ובן מינו, ומאימתי עשו יד אחת פייסבוק ותפוז על הגב של חברי תפוז? ואם פייסבוק אז אני בכלל לא צריך את תפוז שם..... כמובן שאני גם מצטרף לדעתו של האנונימי שהגיב לפני באופן דומה. אז שימו לב חברים!! אל תשלו את עצמכם, הכל תעמולה זולה ופיתוי שקרי ביותר, לא ניתן לצפות בסרט זה ולא בשום סרט אחר בתפוז, בלי שתכנסו לפייסבוק ותתנו לייק בכפייה לתפוז, וגם לאחר זאת ספק בכלל אם אפשר לצפות. ממני ראובן אליהו חבר תפוז ותיק מאוד ומאוכזב מאוד מאוד מתעלולי תפוז החדשים והשקריים..... ראו הוזהרתם!!

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר