חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום ראשון, 27 באפריל 2014

רוץ ילד רוץ לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

רוץ ילד רוץ לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"רוץ ילד רוץ" הוא סרט דרמה פולני המבוסס על סיפור ילדות אמיתי של ניצול השואה, יורם פרידמן, כפי שסופר לסופר אורי אורלב.

פולין נמצאת תחת הכיבוש הגרמני, ויהודי העיר ורשה והעיירות הסמוכות לה נלקחים לגטו ומנהלים חיים של רעב, מחסור וחולי. שרוליק בן השמונה נותר לנפשו בעולם. זה קרה כשנבר כהרגלו בפח האשפה בגטו, בניסיון למצוא שאריות מזון. כשהרים את ראשו מהפח, ראה שאימו, שרק לפני רגע הייתה לידו, נעלמה כאילו בלעה אותה האדמה. 

מכאן ואילך יהיה עליו לשרוד בכוחות עצמו: הוא ילמד להסתתר ביערות ולראות בהם מקום מבטחים; הוא ילמד לסמוך על חושיו במפגשיו עם ילדים ומבוגרים; הוא ילמד לחיות בזהות הבדויה שיאמץ לעצמו: יורק סטניאק – ילד פולני, נוצרי, יתום-מלחמה נטוש, המחפש עבודה אצל הכפריים תמורת מזון ומקום לינה בדיר או ברפת. הספר מספר את סיפור נדודיו והישרדותו של שרוליק עד הגיעו לבית יתומים יהודי בתום המלחמה, בהיותו בן עשר.

ספרו של אורי אורלב "רוץ ילד רוץ" הפך לרב מכר וזכה בפרסים בינלאומיים רבים וביניהם:
- פרס יד ושם לספרות ילדים ונוער לשנת 2003 על שם ברונו ברנד
- פרס אנדרסן האיטלקי הניתן באיטליה לספר הטוב ביותר שיצא באיטליה ב 2003
- בקטגוריית ספרים לבני 12 ומעלה
- PRENIO CENTO 2003 - הפרס החשוב ביותר לספרות ילדים באיטליה
- Mildred L. Batchelder award - פרס הספר המתורגם הטוב ביותר 2003 מטעם האיגוד הספריות הלאומי האמריקאי

13 תגובות:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר