חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שלישי, 15 באפריל 2014

ספיידרמן המופלא 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

ספיידרמן המופלא 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"ספיידרמן המופלא 2" הוא הפרק השני בעיבוד המחודש להרפתקאותיו של איש העכביש פיטר פרקר.

תמיד ידענו שהקרב הכי משמעותי של ספיידרמן מתקיים בתוך עצמו: המאבק בין ההתחייבויות הרגילות של פיטר פרקר לבין ההתחייבויות הבלתי רגילות של ספיידרמן. אבל ב'ספיידרמן המופלא 2', פיטר פרקר מגלה שעומד לפניו קונפליקט גדול יותר.

עבור פיטר פרקר (אנדרו גארפילד), אין כמו ההרגשה של להתלות בין גורדי שחקים, לאמץ את תפקיד הגיבור ולבלות זמן עם גוון (אמה סטון). אבל להיות ספיידרמן יש גם מחיר: רק ספיידרמן יכול להגן על חבריו הניו-יורקרים מהנבלים שמאיימים על העיר. עם הופעתו של אלקטרו (ג'יימי פוקס), פיטר חייב להתעמת עם אויב שחזק הרבה יותר ממנו. וכשחברו הארי אוסבורן (דיין דהאן) חוזר פיטר מבין שלכל האויבים שלו יש משהו אחד במשותף: אוסקורפ.

תגובה 1:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר