חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום ראשון, 2 בפברואר 2014

נברסקה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

נברסקה  לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"נברסקה" הוא סרט מסע המביא את סיפורם של בני משפחת גרנט, שאב המשפחה מאמין כי זכה במיליון דולר למרות שבני משפחתו טוענים שמדובר בתרמית.

 וודי גרנט (ברוס דרן) , קשיש נרגן וחם מזג, מאמין שזכה במיליון דולר, בעקבות מודעת פרסומת שקיבל בדואר. בחשדנות רבה מצטרף אליו בנו דייויד (וויל פורטה) במסע אל לינקולן, בירתה של מדינת נברסקה, לאסוף את כספי הזכייה.

 מסע אב ובן "מריר מתוק" שעובר בהדרגה דרך תחנות בחייו של וודי.

כרגיל אצל אלכסנדר פיין, סיפור המסגרת הוא כלי לאפשר מבט ציורי, מצחיק ומרגש אל ליבה של אמריקה ותושביה, אשר דומה כי נראית אחרת, ומחייכת אל וודי גרנט אחרת, כאשר יש בידיו מיליון דולר

תגובה 1:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר