חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום רביעי, 8 בינואר 2014

עומאר לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

עומאר לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"עומאר" הוא סרט דרמה פלסטיני בבימוי של האני אבו עסאד ("גן עדן עכשיו") על גבר המתמודד עם החלטות לגבי אהבה, גבריות ופוליטיקה.

אהבה ומלחמה הם לא דברים ברורים בפלסטין.
עומאר הצעיר והיפה מאוהב בנאדיה, אחותו הצעירה של חברו המיליטנטי.

כדי שיוכל לבקר את נאדיה, עומאר הפך למיומן בהתחמקות מקליעים ובטיפוס על החומה שמתפתלת דרך הגדה המערבית. אולם, לאחר שחייל ישראלי נהרג בפעולת התנגדות מתריסה, עומאר הופך לכלי משחק בתוכנית של חתול ועכבר אשר מערערת על תוכניותיו לעתיד ועל חברויות מילדות.

עומאר מתמודד עם בחירות כואבות על החיים, אהבה וגבריות אשר משאירות אותו משוסע כמו הנוף הפלסטיני. למרות שהחלטותיו מונעות מאהבתו לנאדיה, יש להן עדיין השלכות אישיות ופוליטיות מרחיקות לכת.

2 תגובות:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר