חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום רביעי, 8 בינואר 2014

להציל את מיסטר בנקס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

להציל את מיסטר בנקס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"להציל את מיסטר בנקס" מביא את הסיפור הלא מפורסם אודות מאמצי השכנוע של וולט דיסני בכבודו ובעצמו, אל הסופרת פי.אל. טראברס להעניק לו את הזכויות להעלות למסך הגדול את עלילות "מרי פופינס".
כאשר בנותיו של וולט דיסני (טום הנקס) התחננו בפניו שיעשה סרט המבוסס על הספר האהוב עליהם "מרי פופינס", הוא לא העלה על דעתו כי יקח לו 20 שנה למלא את משאלתן. בפניו ניצבה אשה קשוחה ורצינית (אמה תומפסון), הסופרת פי.אל. טראברס אשר לא הייתה מוכנה להיכנע למכונה המשומנת שהוליווד, עיר הסרטים, ייצגה עבורה.
אבל כאשר מכירות הספר התמעטו, ומצבה הכספי הדרדר, היא הסכימה לנסוע ללוס אנג'לס ולדון עם וולט דיסני על האפשרות ליצור גרסה קולנועית ל"מרי פופינס".

בשנת 1961, השעה וולט דיסני במשך שבועיים את כל פעילויותיו, והקדיש ממרצו, זמנו ודימיונו כדי לשכנע את האורחת הבריטית הקפדנית לחתום על הסכם המאפשר לו לצלם את הגרסה הקולנועית של האומנת המפורסמת. שום דבר לא עזר. גם כאשר הוא סגר את שערי העולם המופלא של דיסני והדריך בעצמו את טראברס ברחובות של עולמו הקסום.

רק כאשר דיסני חזר לנבור בילדותו, הוא הבין את מקור ההשראה של הסופרת, וביחד, צעד אחר צעד, הם בנו את האמון ביניהם, מהלך שהביא לבסוף להפקת אחד הסרטים המפורסמים ביותר בתולדות הקולנוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר