חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 2 בנובמבר 2013

כוח משיכה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

כוח משיכה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"כוח משיכה" הוא סרט מתח מדע בדיוני בכיכובים של זוכי פרס האוסקר סנדרה בולוק וג'ורג' קלוני.

צוות אסטרונאוטים נשלחים לחלל כחלק ממשלחת חקירה הבוחנת את התנאים בסביבת הירח. דוקטור ראיין סטון (סנדרה בולוק) היא טכנאית רפואה ראשית, במשימה הראשונה שלה בחלל, ואילו מט קוולסקי (ג'ורג' קלוני) הוא אסטרונאט וותיק שלמעשה מציין את המשימה האחרונה שלו לפני שיעבור לתפקיד אחר. במהלך משימה פשוטה מחוץ למעבורת הם נקלעים לסופת חלקיקים אשר בסיומה הם מגלים שנזק בלתי הפיך נגרם למעבורת – מה שלא יאפשר בשום צורה את החזרה שלהם אל תוך האטמוספרה של כדור הארץ. נואשים, וללא שום אמצעי קשר עם תחנת החלל בכדור הארץ הם מוצאים את עצמם לאט לאט נסחפים אל תוך האין סוף של החלל.

את "כוח משיכה" כתב וביים אלפונסו קוארון, מגדול במאי מקסיקו שמזמן כבר עבר להוליווד. בין סרטיו הגדולים "ואת אמא שלך גם", "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן" ו"הילדים של מחר". את התסריט לסרט הזה כתב יחד עם בנו לואיס, לפני יותר מחמש שנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר