חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

לשבור את הקרח לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

לשבור את הקרח לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"לשבור את הקרח" הוא סרט אנימציה מהיוצריםשל 'פלונטר' ו'ראלף ההורס' שיצא השנה. קומדיית הרפתקאות על שני חברים ואייל שיוצאים למסע כדי להציל ממלכה שלמה מחורף אין סופי.

כשנבואה לוכדת ממלכה בחורף ניצחי, אנה (קולה של קריסטן בל), אופטימית חסרת מורא, מתחברת עם כריסטוף הענק (ג'ונתן גרוף) והעוזר שלו סוון האייל. ביחד הם יוצאים למסע מופלא במטרה למצוא את אחותה של אנה אלזה (אידינה מנזל), מלכת השלג, ולשים סוף לכישוף הקר שלה. הם פוגשים בדרך טרולים מכושפים, איש שלג מצחיק בשם אולף, הם עוברים דרך תנאים כמו באוורסט ומוצאים קסם בכל פינה. אנה וכריסטוף נאבקים תוך כדי מרוץ כדי להציל את הממלכה מהרס מוחלט.

14 תגובות:

  1. sokokokowkdowkdwkdjwhisjxwidjhwidhwinwlkxsdwoidhowidwoidx אם תרשמו הכול הפוך הסרט יכנס לכם

    השבמחק
    תשובות
    1. כל מה שאת אמרת זה סתם שקר ניסינו את זה וזה סתם לקח מאיתנו חצי שעה ויותר.
      לא כדאי לכם לנסות זה סתם שקר גס!!!!!!!!

      מחק
  2. איך אני רואה ?

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. איפה צריך ללחוץ בשביל לראות??

    השבמחק
  5. איפה לוחצים כדי להיכנס

    השבמחק
  6. תהנו יאלה!

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר