חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

החיים ברוורס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

החיים ברוורס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / Camille Rewinds
"החיים ברוורס" היא קומדיה צרפתית אשר מחזירה את הדמות הראשית, קאמי, אחורה בזמן – חזרה לגיל 16 כדי לבחון האם היא הייתה משנה משהו בחייה.

קאמי (נעמי לבובסקי) פוגשת את אריק (סמיר גסמי) בגיל 16 ומיד מתאהבת בו. לפני שהיא מספיקה להבין מה קורה היא נכנסת להריון ומחליטה לשמור את הילדה. הרומן ביניהם פורח והזוגיות מחזיקה מעמד יפה במשך 25 שנה. עד ליום שאריק עוזב את קאמי עבור אישה צעירה יותר ממנה.
בודדה ועצובה, בערב ראש השנה החדשה, קאמי שותה לבדה לשוכרה ומאבדת את ההכרה. כאשר היא פוקחת את עיניה היא מגלה שהיא נשלחה בחזרה אל עברה, אל גיל 16, וכעת היא מתחילה לחוות מחדש את חייה בתור הנערה שהייתה פעם

במסע שלה היא פוגשת את הוריה מהם נפרדה לפני שנים, חבריה, נעוריה וכמובן את אריק. האם היא תברח ותנסה לשנות את החיים של שניהם או האם היא תתאהב בו שוב למרות שהיא יודעת היטב איך הסיפור הזה מסתיים?

"החיים ברוורס" זכה לאין ספור שבחים ונחשב למועמד המוביל בטקס פרסי הסזאר הצרפתי 2013 עם 13 מועמדויות שונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר