חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 3 באוגוסט 2013

חוף מהסרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

חוף מהסרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (2013) Teen Beach Movie
סרט של ערוץ דיסני. בראדי ומקנזי הם נער ונערת תיכון שאוהבים בזמנם החופשי לגלוש. בראדי ומקנזי אוהבים גם את הסרט "סיפור הצד הרטוב", סרט משנות השישים המספר על המאבק בין חבורת גולשים לחבורת אופנוענים במהלך חופשת הקיץ. יום אחד, דודתה של מקנזי מזכירה לה שלאחר מות אמה, הבטיחה מקנזי לדודתה שכשתגדל, תתרכז בלימודים ותלך למכללה. ההבטחה הזאת מכריחה את מקנזי ודודתה לעזוב את עיירת החוף, ובכך לנתק את מקנזי מבראדי. בראדי מבקש לגלוש עם מקנזי גל אחרון, ובמהלך הגלישה בראדי ומקנזי נופלים מהגלשן. כשהם מתאוששים, הם מגלים שהם נמצאים בתוך "סיפור הצד הרטוב", וממש חווים את הסרט. כאשר השחקנית הראשית מתאהבת בבראדי והשחקן הראשי מתאהב במקנזי, עלילת הסרט משתנה ובראדי ומקנזי נטמעים בסיפור. כעת, על בראדי ומקנזי לוודא שהסרט יגמר כפי שהוא אמור להיגמר, ולהחזיר את העלילה למסלול.

תגובה 1:

  1. סרט מעולה!!!
    למה אי אפשר לראות אותו פה?????

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר