חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שני, 5 באוגוסט 2013

נויורק עונה 2 פרק 12 לצפייה ישירה

נויורק עונה 2 פרק 12 לצפייה ישירה
הסדרה נויורק חוזרת לעונה שנייה, חדשה ומרתקת ביותר. נויורק עונה 2 פרק 12 לצפייה ישירה היא סדרת דרמה, פעולה, מתח, פשע, ישראלית יומית שמשודרת בחברת YES. חברת ההפקה של הסדרה היא דורי מדיה דרסט, כאשר יוצרי וכותביה הם שוקי בן נעים, אוהד זקבך, אלעד חן ועל הבימוי אחראי אריאל בנבג'י. השחקנים הראשיים בסדרה הסוחפת והממכרת, נויורק עונה 2 לצפייה ישירה הם אושרי כהן, יובל שרף, גולן אזולאי, ריימונד אמסלם, עדו ברטל, מירב פלדמן, אורי פפר, יגאל נאור, יוסי מרשק, זהר ליבה, מגי אזרזר, איתי תורג'מן, מירב גרובר, אורי הוכמן, בר פאלי, מתן אמית, נווה צור, אסתר רדא, איציק כהן, יניב ביטון, אלון דהן, שמוליק קלדרון, עמי ויינברג, גרא סנדלר ועוד רבים וטובים אחרים.
לסיכום, אין ספק שמדובר באחת הסדרות המצליחות ביותר כיום בישראל.

תגובה 1:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר