חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום רביעי, 24 ביולי 2013

הזאב מוול סטריט The Wolf of Wall Street לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

הזאב מוול סטריט The Wolf of Wall Street לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"הזאב מוול סטריט" הוא ספרו האוטוביוגרפי של ג'ורדן בלפורט, ברוקר מצליח בוול סטריט שהסתבך עם ה-FBI וריצה 20 חודשי מאסר. הספר נפתח כשג'ורדן, בן למשפחה יהודית, מגיע לניו יורק עם שבעה דולרים בכיסו ומתחיל לעבוד בחברת ברוקרים בתחתית הסולם, כמקשר. תפקיד המקשר הוא להתקשר לבעלי עסקים וכשהם עונים להעביר את השיחה לברוקר, כדי שזה האחרון יוכל למכור לבעל העסק מניות ולקבל על כך עמלה.

בהמשך מקים ג'ורדן חברה משלו, מתעשר מעבר לכל דמיון ומנהל חיים מלאי מותרות ( לימוזינה עם נהג פרטי, ארוחת ערב לארבעה ב-20 אלף דולר, סדיני משי בשווי 12 אלף דולר) זונות וסמים. הרבה סמים.

למעשה, הספר מתרכז בעיקר בשלושה נושאים: עולם המניות, תיאורי צריכת סמים ותיאורי מין. מי שמתעניין בחייהם של הברוקרים ובמניות ימצא עניין רב בספר, כי בלפורט מפרט שיטות רבות ושונות להונאה. אבל גם מי שהנושא אינו קרוב ללבו כמוני יכול ליהנות מאוד מהספר בזכות התיאורים הססגוניים, המבט הייחודי של המחבר על העולם והכתיבה הקלילה, ההומוריסטית והצינית. מדובר פשוט בספר מצחיק, והנה כמה דוגמאות מייצגות.

תגובה 1:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר