חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 25 ביולי 2013

רוב הסיכויים ש... לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

רוב הסיכויים ש... Girl Most Likely לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"רוב הסיכויים ש..." מגולל את עלילותיה של צעירה ניו יורקית, שלא מצליחה לממש את הפוטנציאל שלה, ויום אחד נעזבת, למרבה תדהמתה, על ידי בן זוגה, עימו חשבה שתתחתן.

אימוג'ין (קריסטן וויג) היא ניו יורקית נוירוטית במקצת, המתמודדת עם הפער שבין חלומותיה לבין המציאות. הקריירה שלה ככותבת מחזות לא מצליחה להתרומם, היא מסתובבת במעגל חברתי שלא מעריך אותה ומופתעת יום אחד, כשבן הזוג עימו האמינה שתתחתן, עוזב אותה. אימוג'ין נקלעת למשבר ובהחלטה רגעית, מגייסת את חוש הדרמה שלה ומביימת ניסיון התאבדות. היא מזעיקה את החבר לשעבר להציל אותה, מתוך אמונה שירצה לחזור אליה. אך הוא לא.

עקב מצוקת מקום אשפוז נשלחת אימוג'ין, בניגוד לרצונה, להיות תחת ההשגחה של אימה זלדה, אישה עליזה המכורה להימורים, ממנה הצליחה להתעלם מאז שעברה לניו יורק. כעת היא נאלצת לחזור לבית בו גדלה בחוף ג'רזי, ולהתמודד עם המשפחה והבעיות שהשאירה מאחור. יחד עם זלדה מתגורר בן זוגה הצעיר (מאט דילון), טיפוס חלקלק המציג עצמו באופן מעורר חשד כסוכן חשאי, אחיה של אימוג'ין ראלף (כריסטופר פיצג'רלד), צעיר מיוחד שחי חיי בדידות, ו-לי, דייר משנה, לו הושכר חדרה הישן של אימוג'ין (דארן כריס).

אימוג'ין, בהתחלה נואשת לחזור לניו יורק ולהתעמת עם השמועות על מצבה הנפשי המעורר, נשאבת למסע משפחתי ואישי מיוחד, למציאת המקום האמיתי והטוב, שלה בעולם.

6 תגובות:

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר