חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שבת, 20 ביולי 2013

המאבטח לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

המאבטח לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
מייקל דאגלאס מגלם את דמותו של סוכן בשירות החשאי, האמון על בטחון הנשיא, שלא רק מקיים רומן עם הגברת הראשונה (קים בייסינגר - למי שתהה), אלא מסתבך בקונספירציה לחסל את ראש המדינה והופך לחשוד עיקרי על לא עוול בכפו. כפי שהיצ'קוק כבר לימד אותנו - המואשם ללא חטא חייב למצוא את האשמים האמיתיים בעצמו מפני שלאף אחד אחר לא ממש אכפת. קלארק ג'ונסון ("ימ"מ יחידת פריצה") ביים עם קיפר סאת'רלנד ("24") ואווה לנגוריה ("עקרות בית נואשות").

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר