חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שלישי, 30 ביולי 2013

הדרדסים 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

הדרדסים The Smurfs 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"הדרדסים 2" הוא סרט אנימציה לכל המשפחה המבוסס על הסדרה הפופולרית אודות היצורים הקטנים והכחולים החיים בעומק היער. הסרט הראשון בסדרה יצא לפני שנתיים והיה מיד להצלחה גדולה סביב העולם.

הפעם, הקוסם הרשע גרגמל יוצר מספר יצורים דמויי דרדסים מרושעים שנקראים השטותניקים שהוא מקווה שיעזרו לו לרקוח את תמצית הדרדסים הקסומה. כשגרגמל מגלה שרק דרדס אמיתי יכול לתת לו מה שהוא רוצה, ורק כישוף סודי שהדרדסים יודעים יכול להפוך את השטותניקים לדרדסים אמיתיים, הוא חוטף את דרדסית ולוקח אותה לפריז, היכן שהוא זכה להערצה של מיליונים כקוסם הגדול בעולם. אין מקום בפריז שגרגמל לא ינצל בכדי להגיע למטרה, ולכן הכל תלוי בדרדסבא ושאר החברים שצריכים להציל את דרדסית.

האם דרדסית, שתמיד הרגישה שונה משאר הדרדסים, תמצא קשר חדש עם השטותניקים? או האם הדרדסים ישכנעו אותה שאהבתם אליה היא כחולה באמת?

בהשתתפות: ניל פטריק האריס, ברנדה גלסון, ג'יימה מייס, סופיה ורגרה ועוד.
הסרט יוקרן באנגלית בגרסת תלת-מימד ודו-מימד, ובדיבוב לעברית בגרסת תלת-מימד ודו-מימד.

55 תגובות:

  1. אייך רואים כאן את הסרט
    איפה לוחצים בשביל ליראות?

    השבמחק
  2. סרט מצחיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    חובה לראות!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  3. איך רואים תסרט? לחצתי לייק ולא מתאפשר לי

    השבמחק
  4. דרך איפה נכנסים לסרט? אני לא מצליחה

    השבמחק
  5. איך נכנסים לסרט

    השבמחק
  6. איפה לוחצים כדי לראות את הסרט?

    השבמחק
  7. חאטכצאיצחי

    השבמחק
  8. איך אפשר לראות?

    השבמחק
  9. איך רואים את הסרררררררררררררררטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  10. איך רואים ????????????

    השבמחק
  11. איזה אתר חרא זה!!!
    רק הסרטים הכי ישנים עובדים וגם חלק מהם לא עובד!!
    אתר חרא!!!!

    השבמחק
  12. איפה לעזאזל רואים תסרט?????

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר