חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום רביעי, 12 ביוני 2013

מגודלים 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מגודלים 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
מגודלים 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה טריילר / Grown Ups 2סרט המשך ללהיט משנת 2010 על קבוצת חברי ילדות שנפגשים כמה שנים מאוחר יותר .צחוקים בטוח יהיושחקנים: אדם סנדלר, כריס רוק, סלמה היאק, שרי אוטרי, דיוויד ספייד, קווין ג'יימס, טיילור לוטנר

10 תגובות:

  1. איפה הקישור מה הקטע פה !?

    השבמחק
    תשובות
    1. סוחטים לייקים חחחחח

      מחק
  2. זה יוצא רק ברבעי לבתי הקולנוע

    השבמחק
  3. איפה לעזעזל הקישור יחבורת מטומטמים

    השבמחק
    תשובות
    1. לעזאזל*
      ואין קישור אידיוט, זה בשביל שתיכנס ותעשה קודם לייק!

      מחק
  4. איפה הוא? אתר גרוע

    השבמחק
  5. אין קישור הם מנסים להשיג לייקים כי הם מפגרים ולא מצליחים באמת להשיג את הסרט!!!בגלל התגובות לא ניסיתי להכנס אפילו ולא עשיתי לייק ולא כלום תאכלו זין של ערבי מסריח

    השבמחק
  6. חראות סתאאם לקבל לייקים

    השבמחק
  7. אפסים!! אתר זבל כמו כל האתרים הדפוקים שלא חושבים דקה קדימה! איך יכול להיות שלכם יש את הסרט וזה עדיין לא בבתי קולנוע?!? כלבים!!! נבלות!!! שישרף לכם האתר!!! שמי שכתב את האתר הזבל הזה שיחתכו לו האצבעות!!! חבורה של חארות! סחטנים!והכי גרוע שקרנים!!! שאלקים יקח אותכם! לכל מי שיש יד ורגל באתר המסריח הזה!!

    השבמחק
  8. אתר חראאאא !

    השבמחק

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר