חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שני, 6 במאי 2013

3D המנסרים מטקסס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

3D המנסרים מטקסס לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
"המנסרים מטקסס D3" הינה גרסה חדשה ותלת ממדית לסרט האימה הפולחני שהתחיל את דרכו עוד בשנות השבעים.
לפני זמן רב, בעיירה קטנה בטקסס, התרחשה טרגדיה רצחנית בה איבדו את חייהם ארבעה נערים ונערות. הניצולה היחידה מהאירוע לספר את אשר התרחש באותו לילה, גרמה לכך שהאמת תצא לאור ואירוע שכזה לא יתרחש בשנית. אך כעת מתברר שהיא לא הייתה השורדת היחידה מאותו לילה. הת'ר מילר (אלכסנדריה דדאריו), שהייתה תינוקת בזמן הטרגדיה, חוזרת כנערה בוגרת שנים רבות לאחר האירוע לאחוזה בטקסס לרשת את סבתה. היא וקרובי משפחתה עומדים להכיר את האחיין האבוד שלהם, והוא, מצידו, אינו מבדיל בין אנשים זרים לקרובי משפחה. כל שהוא רוצה הוא את דמם של העומדים לפניו.
כאמור, סדרת סרטי "המנסרים מטקסס" התחיל עוד בשנות השבעים והפך במשך השנים לאחד מסרטי האימה המצליחים ביותר של כל הזמנים. אין כמעט חובב סרטי אימה שלא נחשף לסרט המקורי, או לאחד מסרטי ההמשך שנעשו בחלוף השנים. הסרט החדש מהווה ציון דרך חדש בתור הראשון בסדרה שצולם כולו בשיטת התלת מימד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר