חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 11 באפריל 2013

עולם המורשת הטבעת קוסטה ריקה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

עולם המורשת הטבעת קוסטה ריקה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
מחופו של האוקיינוס ​​השקט, דרך יערות המנגרובים ליערות הגשם הטרופי של קוסטה ריקה - לצפות על היער העתיק שנפרש מול העיניים שלך עם 3D מדהים זה!  בקר ביערות הגשם הטרופיים של גואנקסטה אתר המורשת הטבעי ולהנות מאותן איגואנות, נחשים קטלניים וקופי קפוצ'ין, בנוסף גם נציג גזע ילידים הפרימיטיבי והאחרון בעולם האינדיאני Maleku.  כיסוי 100.000 דונם המכיל 200 מטר הרים גבוהים, המקום המדהים הזה הוא ביתם של יותר מ 230.000 מינים שמתרבים בנוף המדהים הזה. בואו לבקר את אחד מגני העדן האחרונים בעולם עכשיו ב 3D.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר