חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום חמישי, 11 באפריל 2013

טירוף במדגסקר לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

טירוף במדגסקר לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
 יום האהבה מגיע לאפריקה ולחבורה מהסרט "מדגסקר", בסרט קצר באורך חצי שעה המתקיים בין הסרט השני לשלישי בסדרה. בקבוק בושם בשם "שיקוי אהבה מספר תשע" מתגלגל לידיו של המלך ג'וליאן, כשהוא מכריז שהאלים שלחו לו שיקוי מיוחד להשגת בת זוג ליום האהבה. אלכס מנסה לגרום לכולם לקבל את המסורת הישנה של כתיבת כרטיסי ברכה ביום האהבה, כפי שהיה רגיל לכך כשהיה בגן החיות של ניו יורק. אולם, כולם מעוניינים ב-"שיקוי האהבה". כאשר הוא נגמר, הפינגווינים יוצאים במבצע ליצור אחד חדש, וסקיפר כמעט ולא מסוגל לתפקד מכיוון שחברתו, בובת ההולה, "לא מדברת איתו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר