חיפוש סרטים לצפייה ישירה

הפייסבוק שלנו


לצפייה בסרט / סדרה לחץ על כפתור הלייק

יום שלישי, 16 באפריל 2013

מדוזות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מדוזות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה
זוכה בפרס מצלמת הזהב היוקרתי בפסטיבל קאן 2007. הסרט מדוזות מספר את סיפורן של שלוש נשים החיות בתל-אביב. בתיה היא צעירה העובדת לפרנסתה בקייטרינג חתונות. ביום שבו בן-זוגה עוזב אותה היא מוצאת ילדה כבת חמש היוצאת מהים. הילדה אינה מדברת, ובלית ברירה בתיה נאלצת לטפל בה. ככל שחולף הזמן מתחילה בתיה לחשוד בקיומו של קשר מסתורי בין הילדה לבין טראומה מודחקת ולא פתורה מילדותה. במהלך חתונתה ננעלת קרן בשירותים. לאחר נסיונות נואשים לקרוא לעזרה, היא מצליחה לקפוץ מעל לדלת תא השרותים הנעול ובמהלך הנחיתה שוברת את רגלה. מאותו רגע מערכת היחסים בינה לבין בעלה הטרי, מיכאל, מתחילה להיסדק. במהלך ירח הדבש במלון קטן בטיילת תל-אביב נכנסת לחיי הזוג צלע שלישית המאיימת על הקשר המעורער ממילא. ג'וי היא פיליפנית המטפלת בדודתה של קרן. לאחר שהסבתא מתה מאושרת בחתונת נכדתה האהובה, מוצאת עצמה ג'וי נודדת בין מטופלים קשישים המתים בזה אחר זה. עד שלבסוף היא נשלחת לטפל במלכה, קשישה קשוחה המחלימה מניתוח לב. למלכה מערכת יחסים סבוכה וקרה עם בתה, גליה. ג'וי, שלא במודע, הופכת למעין מתווכת רגשית בין השתיים. שלושת הסיפורים העוסקים בכמיהה מהדהדים זה את זה כאשר חופה של תל-אביב הוא הזירה המרכזית אליה מתנקזים כל גיבורי הסרט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבהרה: כל התכנים המוצגים באתר אינם מאוחסנים על שרתיו כלל. אתר זה מציב אלמנט IFRAME מאתרים אחרים כגון"Youtube.com","Putlocker.com","Novamov.com". אתר זה משמש כאינדקס המאגד את כל הקישורים שגולשי האתר מוסיפים בעצמם. מספר התכנים הנשלחים בכל יום הוא גדול ומסיבה זאת אין צוות האתר יכול לפקח על כל התכנים העולים לאתר. במידה והינך בעל תוכן המוצג באתר וברצונך להורידו אנא שלח לנו את כל הפרטים והמסמכים המלאים המוכיחים על כך בעמוד יצירת הקשר שלנו. במידה ופרטים יחסרו בקשתך לא תזכה למענה.

אזהרה: הורים יקרים שימרו על ילדיכם, בהקלקה על הסרט עלולות לקפוץ פרסומות גסות, לצערנו הפרסומות בנגני הסרטונים לא בשליטתנו.

אנו מקווים כי תפיק את המירב מן השהייה באתרנו. המשך גלישה וצפייה מהנה,

צוות האתר